Καλησπέρα, Μαρία!

Ενδιαφέρουσα η πρόταση σου, αλλά θαρρώ πως  είναι λίγο μεγάλο το όνομα.
Οποιαδήποτε στιγμή, όμως, μπορεί να γίνει επεξεργασία, επομένως γιατί να μην το
ξεκινήσεις έτσι και βλέπουμε όλοι μαζί στη συνέχεια…

Αναμένουμε!

Χριστίνα Σαρρή,
συγγραφέας, φοιτήτρια ψυχολογίας Παντείου Πανεπιστημίου…

26 Ιουλ 2019, 20:57, ο χρήστης «Μαρια Μανιατακη
<maniatakimaria19...@gmail.com>» έγραψε: