From: "Chrysella Lagaria" <chrysellalaga...@gmail.com>
Sent: Friday, August 02, 2019 11:42 AM
To: "orasi mailing list" <orasi@hostvis.net>
Subject: Re: [Orasi] ΑΠ: Γειάσου φανή. Με την άλφα καθότι παιδί της έχω πικοινωνήση με μία υπεύθυνη μετά απο αρκετά ζώρια και απηλές. Κάναμε μιά κάλη κουβέντα. Κατανόησε το πρόβλημα και συγκινήθυκε που διαχιριζόμαστε σμάρτοφόν. Βλέπεις είχε δεί το σχετικό βίντεο κ

Καλημέρα!
Βγάζοντας πλέον πολύ λιγότερα χρήματα ως μετρητά, ο μόνος τρόπος για να το κάνω είναι τα ATM της Alphabank.
Την ημέρα που αυτό κοντά στο σπίτι μου θα γίνει αφής… Εγκλωβίστηκα!
Επίσης να σας ενημερώσω, ότι και pos υυπάρχουν πλέον αφής, η viva Για παράδειγμα έτσι κυκλοφορεί πλέον τα δικά της. Εγώ είμαι OK να διαμαρτυρηθούμε, αλλά όπως πολύ σωστά λέει ο Κώστας θα πρέπει να προτείνουμε μια πάρα πολύ συγκεκριμένη λύση εφόσον το κάνουμε!

Χρυσέλλα Λαγαρία

2 Αυγ 2019, 10:15, ο χρήστης «Θανάσης Κατσαγάννης <thkatsagan...@gmail.com>» έγραψε:

Σιγνόμη φίλε, δεν καταλαβένω τι λές.
Πρέπει πρώτα να βρούμε λίση και μετά να διαμαρτιρηθούμε;
Θανάσης.