ΔΙΑΛΕ ΤΣ' ΑΠΟΛΕΙΜΜΑΡΕΣ ΣΟΥ... ΠΟΥ ΜΟΥ ΛΕΓΕ Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΜΟΥ

 /Διάλε τσ’ απολειμμάρες σου συνηθισμένη στην Κρήτη ύβρις , που αν και
 εξυβρίζει όλους ανεξαρτήτως τους επιζώντες του σογιού του υβριζόμενου
 (να πάρει ο διάβολος ή ανάθεμα στους επιζώντες του σογιού σου) εν
 τούτοις δεν προκαλεί την αναμενόμενη αντίδραση αλλά εκλαμβάνεται σαν
 αστεισμός ή σαν απλό πείραγμα./

/«Διάλε , τσ ΄  απολειμμάρες σου,/
/α δε σε τζιμπροδέσω* /
/να μη γεμίσω ξενικά* /
/κι ύστερα να  σ΄ αλέσω»./
/
/
/*ΤΣΙΜΠΡΌΔΕΜΑ: το πρόχειρο δέσιμο/
/*ΞΕΝΙΚΟ: το καλαμπόκι/
http://www.kriti-channel.eu/2017/02/apolimares.html

προσφέρονται από τις βιβλιοθήκες που λειτουργούν οι φορείς των τυφλών ενώ Για
να κατεβάσετε τον σχετικό κατάλογο επισκεφθείτε το
http://www.hostvis.net/audiobooks/katalogos.zip