Απονεμήθηκαν από την ΕΛ.ΑΣ τα βραβεία Γκόλντεν Γκλομπς

https://tovatraxi.com/politics/aponemithikan-apo-tin-elas-ta-golden- Απονεμήθηκαν από

Μέσα σε μία κατάμεστη αίθουσα στη ΓΑΔΑ πραγματοποιήθηκε χθες η λαμπερή τελετή απονομής των Χρυσών Γκλομπς από την ΕΛΑΣ, σε μέλη των ΜΑΤ που αναδείχθηκαν κατά την άσκηση των καθηκόντων τους.

Ηαπονομή των Γκόλντεν Γκλομπς, ή Golden Globs στα αγγλικά, είναι ένας νέος θεσμός που καθιερώθηκε φέτος από το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη για να τιμήσει τα μέλη των ΜΑΤ που «έδειξαν ιδιαίτερο ζήλο κατά την άσκηση των καθηκόντων τους» όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση.

Η τελετή ακολουθεί το πρότυπο των Golden Globes των ΗΠΑ, με αντίστοιχες κατηγορίες βραβείων όπως αυτή του πρώτου βίαιου ανδρικού ρόλου και καλύτερης σκηνοθεσίας περιστατικού.

«Θέλω να ευχαριστήσω το Θεό και τον Μιχάλη Χρυσοχοϊδη που μου έδωσε αυτή την ευκαιρία, να δείξω όλα αυτά για τα οποία είμαι ικανός, και που με άφησε ελεύθερο να αναδείξω ακόμα περισσότερο τα ταλέντα μου» δήλωσε συγκινημένο μέλος των ΜΑΤ που έλαβε το πολυπόθητο αγαλματίδιο σε μορφή γκλομπ για τη συμβολή του στο ξυλοφόρτωμα πολιτών.

Υπενθυμίζεται, επίσης, ότι η ΕΛΑΣ έχει βραβευτεί πρόσφατα και με το Νόμπελ Χημείας, ως αναγνώριση για την πολυετή έρευνα της στην επίδραση των χημικών πάνω στους Έλληνες πολίτες.

προσφέρονται από τις βιβλιοθήκες που λειτουργούν οι φορείς των τυφλών ενώ Για
να κατεβάσετε τον σχετικό κατάλογο επισκεφθείτε το
http://www.hostvis.net/audiobooks/katalogos.zip