Καλησπέρα Γρηγόρη! Ναι, τα γραφόμενα είναι δικά μου, απλώς όπου χρησιμοποιώ την
παραπομπή στο βιβλίο του συγγραφέα Χριστού Χαραλάμπους, αντιγράφω  τους στίχους
που χρησιμοποιεί ο συγγραφέας στο ομώνυμο βιβλίο. Για να σου δώσω να
καταλάβεις, αυτό που κάνω εγώ, είναι να μετατρέπω τον πεζό λόγο του συγγραφέα
σε έμμετρο, χωρίς να αλλάζω το νόημα.Νίκος.

Στάλθηκε από το iPhone μου

5 Φεβ 2020, 10:43, ο χρήστης «Kostas Theodoropoulos <ks...@otenet.gr>» έγραψε: