Καλησπέρα σε όλους και όλες:

Προχθές, με την έλευση της νέας αναβάθμισης για το NVDA 2019.3.1, κυκλοφόρησε
αμέσως η έκδοση του Δημήτρη της Acapela, δηλαδή το πρόσθετο για το NVDA, η
έκδοση 1.6.
Επειδή εγώ έχω αγορασμένη την πλήρη έκδοση, δηλαδή την High quality, αναβάθμισα
αμέσως την παλιά έκδοση χωρίς καμιά δυσκολία και η άδεια μου ισχύει κανονικά.
Ωστόσο, παρουσιάστηκαν κάποια προβλήματα, όταν έμπαινες στο μενού του πρόσθετου
και άνοιγες τις επιλογές ενεργοποίηση νέας άδειας και license manager.
Υπήρχε πρόβλημα στη γραμματοσειρά και δε σου διάβαζε τίποτα, δηλαδή ούτε τα
πεδία για να εισάγουμε τον κωδικό άδειας, ούτε τα κουμπιά, ώστε να επιλέξουμε
ενεργοποίηση, ή απενεργοποίηση.
Τέλος, δε διάβαζε τα επεξηγηματικά κείμενα, ανάμεσα στις φόρμες.
Το μόνο που διάβαζε, ήταν xixixixix xoxoxoxoxo xxaxaxaxaxa και λοιπά.
Επικοινώνησα αμέσως με την Acapela στέλνοντας τους πλήρη περιγραφή του
προβλήματος, αλλά και Screenshots, από το μενού του NVDA, δηλαδή από το
πρόσθετο της Acapela, το license manager και της ενεργοποίησης νέας άδειας.
Σήμερα, έλαβα μια δοκιμαστική έκδοση, την 1.6.1 engine, όπου επιδιορθώνει
πλήρως το πρόβλημα.
Έστειλα αμέσως e-mail, όπου τους αναφέρω πως το πρόβλημα επιδιορθώθηκε και άρα
σε λίγο, θα έχουμε τη νέα επίσημη επιδιορθωτική ενημέρωση του Δημήτρη, την
1.6.1.

Με εκτίμηση, Τσακιρίδης Δημήτριος.
Στάλθηκε από την Αλληλογραφία για Windows 10

προσφέρονται από τις βιβλιοθήκες που λειτουργούν οι φορείς των τυφλών ενώ Για
να κατεβάσετε τον σχετικό κατάλογο επισκεφθείτε το
http://www.hostvis.net/audiobooks/katalogos.zip