Δεν είμαι καθόλου βέβαιος, Ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούν  όλα
τους τα εργαλεία προκειμένου να αποτρέψουν την διάδοση ψευδών πληροφοριών.
Άλλωστε τα σκάνδαλα με τα προσωπικά δεδομένα των τελευταίων ετών δείχνουν το
δρόμο. Γρηγόρης

Στάλθηκε από το iPhone μου

17 Μαρ 2020, 7:04 πμ, ο/η Konstantinos Theodoropoulos <ks...@icloud.com> έγραψε: