και όμως Χρυσούλα, υπάρχουν τυφλοί που έχουν τελειώσει δημοτικό στο κεάτ και δε γνωρίζουν τη γραφή. ας μην αναφέρω ονόματα, όμως δυστυχώς υπάρχουν. ----- Original Message ----- From: "χρυσούλα Καραθύμιου" <chrisakarr...@freemail.gr>
Sent: Wednesday, September 12, 2012 2:16 AM
Subject: Re: [Orasi] Πρόσκληση ενδιαφερομένων να εργαστούν με ημιαπασχόληση στην Εθνική Ομοσπονδία Τυφλών με αντικείμενο τη γραμματειακή στήριξη

Γεια σου Κωστούλα! αν το πάμε έτσι όπως το λες εσύ τότε και οι βλέποντες θα πρέπει να παίρνουν πιστοποίηση για την δική τους γραφή. Δεν είναι δυνατόν να έχει τελειώσει κάποιος το δημοτικό στο κεατ και να μην ξέρει την brail. ή όχι δεν το λέω σωστά, όσες πιθανότητες έχει ένας βλέποντας που τέλειωσε το σχολείο να μην γνωρίζει να γράφει άλλες τόσες έχει και ο τυφλός. ----- Original Message ----- From: "Costoula Mpalaska" <cos...@otenet.gr>