Αναρωτιέμαι αν ο συγκεκριμένος αρθρογράφος Μιλώντας για το τούνελ που ψάχνει να 
βρει η αντιπολίτευση για να βρεθεί στην εξουσία, Είχε γράψει κάτι αντίστοιχο 
όταν η Νέα Δημοκρατία ήταν αντιπολίτευση και βρήκε το τούνελ του 
μεταναστευτικού και το μακεδονικό + τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και βρέθηκε στην 
εξουσία. Το συμπέρασμα είναι ένα και Τα δύο κόμματα κάνουν το ίδιο πράγμα. 
Μήπως έχεις αντίρρηση;. Γιώργος

Στάλθηκε από το iPhone μου

24 Μαρ 2020, 9:43 πμ, ο χρήστης «Konstantinos Theodoropoulos 
<[email protected]>» έγραψε:

> 
> https://www.liberal.gr/
> 
> Το «μετά θα λογαριαστούμε» είναι το νέο «εμείς ή εσείς»
> Τρίτη 24 Μαρτίου 2020, 00:02
> 
> Αδιόρθωτοι μέχρι το τέλος. Περιμένουν το νέο κύμα στο οποίο θα ανέβουν για να 
> επανέλθουν στην εξουσία ακόμη και αν αυτό οφείλεται σε μια παγκόσμια πανδημία 
> που προκαλεί το θάνατο ανθρώπων. Ο Αλέξης Τσίπρας ενώ καλεί τους πολίτες να 
> ακολουθήσει τις οδηγίες των ειδικών σύρεται πίσω από τους Καρανίκες τους 
> Πολάκηδες και τις Δουρου του ΣΥΡΙΖΑ και κεκαλυμμένα απειλεί πως θα 
> λογαριαστεί με τον Κυριάκο Μητσοτάκη μετά το τέλος της κρίσης
> 
> Οπως και το 2012 και κυρίως το 2014 αναμένει την όποια αγανάκτηση προκύψει 
> από τα αυστηρά μέτρα που όμως σώζουν ζωές, για να θέσει το νέο δίλημμα που θα 
> χρησιμοποιήσει ως σύνθημα στην πορεία προς τις επόμενες εκλογές.
> 
> «Μετά θα λογαριαστούμε» είναι επί της ουσίας το νέο «εμείς η εσείς» που 
> κυριάρχησε στις πλατείες των αγανακτισμένων. Ακόμη και η Ρένα Δούρου αλλά και 
> ο Τόσκας ο πρωην υπουργός Προστασίας του Πολίτη που δεν ειδε με επίσημες 
> δηλώσεις του, κανένα λάθος στη διαχείριση της τραγωδίας στο Μάτι, τώρα 
> προειδοποιούν πως ο λογαριασμός θα γίνει μετά.
> 
> Το ίδιος φυσικά και ο Παύλος Πολάκης. Και ο Αλ. Τσίπρας υιοθετεί πλήρως τη 
> θέση αυτή, παρότι επισήμως επιχειρεί να διαμορφώσει ένα συγκαταβατικό προφίλ. 
> Δηλώνει πως δεν είναι ώρα για απόδοση ευθυνών (sic) και επιχειρεί να 
> διαμορφώσει τον ιδεολογικό μανδύα που θα ντύσει το «εμείς ή αυτοί».
> 
> Οι αναφορές του περί «νεοφιλελεύθερου καπιταλισμού» που απέτυχε εδράζονται 
> ακριβώς σε αυτή τη γραμμή που ήδη χαράζει η Κουμουνδούρου και στηρίζεται 
> ανοιχτά από τον ίδιο τον Αλέξη Τσίπρα.
> 
> «Δεν είναι η ώρα του ξεμπροστιάσματος» δήλωσε ο Τόσκας. Ο άνθρωπος που δεν 
> έχει ζητήσει συγνώμη για την ολιγωρία στο Μάτι και την εκατόμβη νεκρών. Το 
> ίδιο και η Ρένα Δούρου και ο διαμορφωτή της γραμμής του ΣΥΡΙΖΑ ο Π. Πολάκης
> 
> Και αυτό τη στιγμή που δεν υπάρχει ένα διεθνές μέσο το οποίο να μην κάνει 
> αναφορά στην Ελλάδα και τα μέτρα που έλαβε νωρίτερα από κάθε άλλη χώρα. Αλλά 
> αυτό δεν τους αφορά. Τη γραμμή που θα ακολουθήσουν στο μέλλον διαμορφώθουν 
> αυτή τη στιγμή
> 
> Αδιόρθωτοι μέχρι το τέλος δεν ορρωδούν προ ουδενός και το έχουν αποδείξει στο 
> παρελθόν αδιαφορώντας για τη χώρα και κυρίως για τον αγώνα που σήμερα δίνει 
> όχι η κυβέρνηση αλλά οι γιατροί, οι νοσηλευτές, οι
> https://www.liberal.gr/
> 
> Το «μετά θα λογαριαστούμε» είναι το νέο «εμείς ή εσείς»
> Τρίτη 24 Μαρτίου 2020, 00:02
> 
> Αδιόρθωτοι μέχρι το τέλος. Περιμένουν το νέο κύμα στο οποίο θα ανέβουν για να 
> επανέλθουν στην εξουσία ακόμη και αν αυτό οφείλεται σε μια παγκόσμια πανδημία 
> που προκαλεί το θάνατο ανθρώπων. Ο Αλέξης Τσίπρας ενώ καλεί τους πολίτες να 
> ακολουθήσει τις οδηγίες των ειδικών σύρεται πίσω από τους Καρανίκες τους 
> Πολάκηδες και τις Δουρου του ΣΥΡΙΖΑ και κεκαλυμμένα απειλεί πως θα 
> λογαριαστεί με τον Κυριάκο Μητσοτάκη μετά το τέλος της κρίσης
> 
> Οπως και το 2012 και κυρίως το 2014 αναμένει την όποια αγανάκτηση προκύψει 
> από τα αυστηρά μέτρα που όμως σώζουν ζωές, για να θέσει το νέο δίλημμα που θα 
> χρησιμοποιήσει ως σύνθημα στην πορεία προς τις επόμενες εκλογές.
> 
> «Μετά θα λογαριαστούμε» είναι επί της ουσίας το νέο «εμείς η εσείς» που 
> κυριάρχησε στις πλατείες των αγανακτισμένων. Ακόμη και η Ρένα Δούρου αλλά και 
> ο Τόσκας ο πρωην υπουργός Προστασίας του Πολίτη που δεν ειδε με επίσημες 
> δηλώσεις του, κανένα λάθος στη διαχείριση της τραγωδίας στο Μάτι, τώρα 
> προειδοποιούν πως ο λογαριασμός θα γίνει μετά.
> 
> Το ίδιος φυσικά και ο Παύλος Πολάκης. Και ο Αλ. Τσίπρας υιοθετεί πλήρως τη 
> θέση αυτή, παρότι επισήμως επιχειρεί να διαμορφώσει ένα συγκαταβατικό προφίλ. 
> Δηλώνει πως δεν είναι ώρα για απόδοση ευθυνών (sic) και επιχειρεί να 
> διαμορφώσει τον ιδεολογικό μανδύα που θα ντύσει το «εμείς ή αυτοί».
> 
> Οι αναφορές του περί «νεοφιλελεύθερου καπιταλισμού» που απέτυχε εδράζονται 
> ακριβώς σε αυτή τη γραμμή που ήδη χαράζει η Κουμουνδούρου και στηρίζεται 
> ανοιχτά από τον ίδιο τον Αλέξη Τσίπρα.
> 
> «Δεν είναι η ώρα του ξεμπροστιάσματος» δήλωσε ο Τόσκας. Ο άνθρωπος που δεν 
> έχει ζητήσει συγνώμη για την ολιγωρία στο Μάτι και την εκατόμβη νεκρών. Το 
> ίδιο και η Ρένα Δούρου και ο διαμορφωτή της γραμμής του ΣΥΡΙΖΑ ο Π. Πολάκης
> 
> Και αυτό τη στιγμή που δεν υπάρχει ένα διεθνές μέσο το οποίο να μην κάνει 
> αναφορά στην Ελλάδα και τα μέτρα που έλαβε νωρίτερα από κάθε άλλη χώρα. Αλλά 
> αυτό δεν τους αφορά. Τη γραμμή που θα ακολουθήσουν στο μέλλον διαμορφώθουν 
> αυτή τη στιγμή
> 
> Αδιόρθωτοι μέχρι το τέλος δεν ορρωδούν προ ουδενός και το έχουν αποδείξει στο 
> παρελθόν αδιαφορώντας για τη χώρα και κυρίως για τον αγώνα που σήμερα δίνει 
> όχι η κυβέρνηση αλλά οι γιατροί, οι νοσηλευτές, οι αστυνομικοί και οι 
> διασώστες. Όλοι όσοι βρίσκονται στην πρώτη γραμμή και πίσω από αυτή.
> 
> Σημασία έχει να βρεθεί το τούνελ που θα οδηγήσει και πάλι στην εξουσία ακόμη 
> και αν χρειαστεί να στηθούν και πάλι οι νέες πλατείες με αγανακτισμένους και 
> εικονικές κρεμάλες...
> 
> 
> 
> Κώστας στάλθηκε από το iPhone μου
> ________
> 
> Orasi mailing list
> για την διαγραφή σας από αυτή την λίστα στείλτε email στην διεύθυνση
> [email protected]
> και στο θέμα γράψτε unsubscribe
> 
> Για να στείλετε ένα μήνυμα και να το διαβάσουν όλοι οι συνδρομητές της λίστας 
> στείλτε email στην διεύθυνση
> [email protected]
> 
> διαβάστε τι συζητά αυτή η λίστα
> http://hostvis.net/mailman/listinfo/orasi_hostvis.net
> 
> Για το αρχείο της λίστας
> http://www.mail-archive.com/[email protected]/
> Εναλλακτικό αρχείο:
> http://hostvis.net/pipermail/orasi_hostvis.net/
> παλαιότερο αρχίο (έως 25/06/2011)
> http://www.freelists.org/archives/orasi
> __________
> NVDA δωρεάν αναγνώστης οθόνης ένα πρόγραμμα ανοιχτού λογισμικού
> http://www.nvda-project.org/
> _____________
> Τα ηχογραφημένα βιβλία με φυσική φωνή που ανεβαίνουν στις βιβλιοπροτάσεις 
> προσφέρονται από τις βιβλιοθήκες που λειτουργούν οι φορείς των τυφλών ενώ Για 
> να κατεβάσετε τον σχετικό κατάλογο επισκεφθείτε το 
> http://www.hostvis.net/audiobooks/katalogos.zip
> ____________
 ________

Orasi mailing list
για την διαγραφή σας από αυτή την λίστα στείλτε email στην διεύθυνση
[email protected]
και στο θέμα γράψτε unsubscribe

Για να στείλετε ένα μήνυμα και να το διαβάσουν όλοι οι συνδρομητές της λίστας 
στείλτε email στην διεύθυνση
[email protected]

διαβάστε τι συζητά αυτή η λίστα
http://hostvis.net/mailman/listinfo/orasi_hostvis.net

Για το αρχείο της λίστας
http://www.mail-archive.com/[email protected]/
Εναλλακτικό αρχείο:
http://hostvis.net/pipermail/orasi_hostvis.net/
παλαιότερο αρχίο (έως 25/06/2011)
http://www.freelists.org/archives/orasi
__________
NVDA δωρεάν αναγνώστης οθόνης ένα πρόγραμμα ανοιχτού λογισμικού
http://www.nvda-project.org/
_____________
Τα ηχογραφημένα βιβλία με φυσική φωνή που ανεβαίνουν στις βιβλιοπροτάσεις 
προσφέρονται από τις βιβλιοθήκες που λειτουργούν οι φορείς των τυφλών ενώ Για 
να κατεβάσετε τον σχετικό κατάλογο επισκεφθείτε το 
http://www.hostvis.net/audiobooks/katalogos.zip
____________

Απαντηση