From: "Σκορδίλης Σπύρος" <skordi...@gmail.com>
Sent: Friday, March 27, 2020 2:28 PM
To: "orasi mailing list" <orasi@hostvis.net>
Subject: Re: [Orasi] Το αναρτώ, μόνο και μόνο για συζήτηση και προβληματισμό!

Γιώργο καθόσον με αφορά δεν μπορώ να κάνω τον παιδαγογό σε καμία περίπτωση. Είμαστε όλοι μεγάλα παιδιά. Οσο για την πρόταση που κάνεις για την παρουσία του γρηγόρη στην λύστα σου απαντώ. Συμψυφισμοί σε λογικές κορομηλά δεν γίνοντε σε καμία περίπτωση δεκτοί. Σπύρος

27 Μαρ 2020, 14:15, ο χρήστης «Γιώργος Καλουδάκης <gkaloudak...@otenet.gr>» έγραψε:

Καλημέρα σε όλες και όλους. Όταν Γρηγόρη Εμμέσως πλην σαφώς λες στον άλλον ότι είναι βλάκας ηλίθιος και ανόητος, Όταν ασχολείται με το facebook, τότε αυτομάτως σπέρνεις ανέμους και θερίζεις θύελλες. Θεωρώ λοιπόν, ότι όπως εσύ προσβάλλεις κάποιον με ανάλογο τρόπο θα αντιδράσει κι αυτός. Αυτό δεν σημαίνει ότι συμφωνώ με τα λεγόμενα του Νίκου, ενώ τους χαρακτηρισμούς, Αλλά Όπως γράφεις, αφού δεν ανέχεσαι τις προσβολές τότε θα πρέπει να καταλάβεις ότι δεν μπορεί να της Ανεκτή και ο άλλος. Για να καταλάβετε και οι δύο τι εννοώ, αντιστρέψτε τα Μηνύματα σας Κι εμένα είχες προσβάλλει στο παρελθόν και παρόλο που έκανα το πρώτο βήμα, σαν μια ώριμη στάση κατά τη γνώμη μου, εσύ από εγωισμό ουδέποτε απάντησες η σχολίασες κάτι. Τώρα όσον αφορά Το ερώτημα σου Έχω να πω το εξής άνω κάτω. Θα συμφωνούσα να παραμείνεις στην λίστα με την προϋπόθεση ότι θα βρίσκεται σε αυτήν Και ο Νίκος. Αν παραμείνεις εσύ και βγει έξω ο Νίκος, εγώ προσωπικά το θεωρώ άδικο απέναντι στο Νίκο. Γι’ αυτό απευθύνομαι στους υπεύθυνους της λίστας και τους λέω το εξής Κώστα και Σπύρο καλό θα ήταν ένα μικρό διάστημα να βρεθούν και οι δύο απέξω και μετά από κάποιες μέρες, θα το συζητήσουμε αυτό, να Επανέλθουν, επειδή πιστεύω ότι κανείς δεν περισσεύει. Αν θυμάστε Στο παρελθόν σε αντίστοιχο ερώτημα του Νίκου προς το προσο πω μου πήρα Αντίστοιχη θέση. Τέλος θα κάνω μία πρόταση προς τον Κώστα και τον Σπύρο. Όταν αισθάνονται στο μέλλον ότι πρόκειται να συμβεί μια σύγκρουση αυτού του είδους είτε να παρεμβαίνουν με mail είτε τηλεφωνικά στον πρώτο που προκαλεί. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα γίνεται λογοκρισία. Γιώργος

Στάλθηκε από το iPhone μου

27 Μαρ 2020, 10:55 πμ, ο χρήστης «Γρηγόρης Αργυρόπουλος <grega...@gmail.com>» έγραψε:

Καλημέρα Θανάση καλημέρα σε όλους και σε όλες! Επιθυμώ με αυτό μου το μήνυμα να δώσω τέλος Σε μία αλυσίδα Μέιλς που είναι Κουραστική βαρετή και αδιάφοροι Για τους περισσότερους εδώ μέσα Η λίστα αριθμοί πάνω από 100 ανθρώπους. Από εχθές για το συγκεκριμένο θέμα Βοουν οι ομάδες στο messenger στο WhatsApp στο V Μπερ. Έκρινα κατ έκρινα και στηλίτευσα Την ανάρτηση από το facebook Που πολλές φορές κουβαλά μαζί του Ανακρίβειες αναλήθειες και ότι άλλο. Εάν κάποιος κάποια στίχοιθηκαν πίσω από αυτή την ανάρτηση Η οποία κατά την εισαγωγή της εδώ ήταν ορφανή υποστήριξης αρχικά Δεν ευθύνομαι. Άλλωστε και άλλοι εδώ ήταν προσκείμενη θετικά στην εν λόγω ανάρτηση αλλά δεν την Εκαναν προσωπική τους υπόθεση. Όσο για τις εντάσεις Πολλές φορές υπήρξαν Και θα υπάρξουν, σημαίνει πως πρέπει να φτάσουμε στο να χυδαιολογούμε να προσβάλουμε Θίγοντας υπολήψεις και οικογένειες; Προ καιρού ένας φίλος σε μία συζήτηση μας, μου είπε, Έτσι είναι ο Νίκος, Αναρτά ένα άρθρο που απηχεί τις απόψεις του, Που δεν θέλει η δεν μπορεί να το υποστηρίξει, Βάζει ως τίτλο το αναρτώ για σχόλια και προβληματισμό. Αν και διαφώνησα μαζί του δυστυχώς είχε δίκιο. παλαιότερα ο Νίκος πρόσβαλλε άνθρωπο εδώ στη λίστα, Και παρενέβη πυροσβεστικά δυστυχώς όπως αποδεικνύεται από την πορεία των γεγονότων κακώς. Όσο αφορά το Mail του με τα χυδαιολογήματα, αφού περάσει αυτή η μπόρα θα σκεφτώ πως θα κινηθώ. Διότι δεν επιτρέπω σε κανέναν στη ζωή μου να αμαυρώνει την εικόνα μου , Να εκτοξεύει κατηγορίες Να στεναχωρεί τους δικούς μου ανθρώπους Θεωρώντας Πως ο ανάπηρος μπορεί να λέει τα πάντα παντού για όλους Δίχως επιπτώσεις. Επίσης, ότι έχει δικαίωμα ο οιοσδήποτε Να λέει πράγματα προκειμένου να δημιουργούνται εντυπώσεις που μπορεί να οδηγήσουν σε λαθεμένες εικόνες απόψεις για το άτομο Μου. Επειδή σέβομαι τόσο τον λήσταρχο Κώστα όσο και όλους εσάς που Με φιλοξενείται στους υπολογιστές και στα Σμαρτφον Σας Αν υπάρχει κάποιος κάποια που Επιμη Την απομάκρυνση μου από αυτόν τον οργανισμό Άς το δηλώσει άλλωστε δημοκρατία έχουμε και να είστε σίγουροι πως θα ακολουθήσω την παρότρυνση. Γρηγόρης Στάλθηκε από το iPhone μου

26 Μαρ 2020, 12:13 μμ, ο/η Θανάσης Κατσαγάννης <thkatsagan...@gmail.com> έγραψε:

Γεια σου Γρηγόρη.
Αν και ο ρόλοσ του δηκαστή δε μου τεριάζει,
Θέλω να είμαι ιληκρηνής απέναντή σου.
Πιστέβω λιπόν, πως έχεις κι εσύ εφθήνη για την όξήτητα που επικράτησε μεταξή σας,
και είχε αποτέλεσμα να φτάσουμε εδώ που φτάσαμε.
Αυτό δε συμένει πως επικροτώ το απαράδεκτο μήνημα του Νίκου.
Ούτε πως θέλω, η εξετίας αυτού πρέπει να αποχωρήσεις από τη λήστα.

---------------------------------------ίλπηζα πως θα μπορούσε να αποτραπεί και η αποπομπή του Νίκου,
ζητόντας σου συγνόμη, όμως αυτό δηστηχώς δεν έγηνε.

Τέλος πηστέβω πως οι υπέφθηνοι της λήστας,
πρέπει να παρεμβένουν έγκερα αποτρέποντας τέτια φενόμενα,
Παρά να τα καταστέλουν.
Φιλικά, Θανάσης.