Πάντως μπορεί και ο καθένας μόνος του από τους ευαίσθητους βουλευτές του ΣυΡιζΑ 
που σίγουρα υπάρχουν. Άλλωστε ο Κ. Κόκκαλης το έκανε πράξη όπως το ανήρτησα  
και εδώ για όποιον δεν το διάβασε.  Γρηγόρης

Στάλθηκε από το iPhone μου

31 Μαρ 2020, 9:53 πμ, ο/η Konstantinos Theodoropoulos <[email protected]> έγραψε:

> 
> https://www.liberal.gr/
> 
> Η υπεκφυγή του ΣΥΡΙΖΑ στη χρηματική συμβολή για τον κορονοϊό
> Τρίτη 31 Μαρτίου 2020, 00:02
> 
> Ο Μητσοτάκης καλεί τους υπουργούς  και βουλευτές της ΝΔ να καταθέσουν το 
> ήμισυ του μισθού τους τους επόμενους δύο μήνες, για την ενίσχυση του ειδικού 
> λογαριασμού κατά του κορονοϊού.
> 
> Η Γεννηματά καλεί τους βουλευτές και  ευρωβουλευτές του ΚΙΝΑΛ να προχωρήσουν 
> τη διαδικασία για τη  διάθεση στο ΕΣΥ πέντε σύγχρονων κλινών ΜΕΘ. Προς τούτο 
> απευθύνθηκε χθες στον  Πρόεδρο της Βουλής, προκειμένου η πρωτοβουλία να γίνει 
> ισχυρότερη με την συμμετοχή όλων των βουλευτών.  Ωστόσο, αν αυτό δεν γίνει 
> αποδεκτό, το Κίνημα θα προχωρήσει μόνο του.
> 
> Οι κινήσεις των δύο κομμάτων είναι έμπνευση των αρχηγών τους και φαίνεται να 
> γίνονται δεκτές από τις Κοινοβουλευτικές τους Ομάδες. Ειδικά η απόφαση της 
> Γεννηματά  είναι πολύ φιλόδοξη με το δεδομένο του μικρού αριθμού της Κ.Ο.
> 
> Ωστόσο οι πρωτοβουλίες των δύο αρχηγών θορύβησαν την ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ. 
> Γνωρίζει ότι δεν μπορεί ο  Τσίπρας να κάνει την ίδια έκκληση και να 
> εισακουστεί από την πανσπερμία της Κ.Ο. που αποτελείται από Συριζαίους, 
> Πασόκους, τα υπολείμματα των ΑΝΕΛ και κάποιες τηλεοπτικές φίρμες.
> 
> Ήδη αντιμετωπίζει  δυσχέρεια να τους πείσει να είναι συνεπείς  προς τις 
> οικονομικές τους υποχρεώσεις, στις οποίες έχουν συμφωνήσει προ της εκλογής 
> τους, και θεωρείται   αυτονόητη υποχρέωσή τους. Κάθε βουλευτής να δίνει το 
> 20% τη αποζημίωσής του στο κόμμα. Η μεγάλη πλειοψηφία ανταποκρίνεται. Ωστόσο 
> υπάρχουν και ελάχιστα κρούσματα ασυνέπειας.
> 
> Η μεγάλη αντίδραση, σχεδόν έκρηξη διαμαρτυριών, επήλθε  όταν η Γραμματέας της 
> Κ.Ο. Όλγα Γεροβασίλη με επιστολή της  στους βουλευτές, τους ζήτησε να δίνουν 
> το 40% της βουλευτικής  αποζημίωσης στο κόμμα, για να καλύψει τις 
> λειτουργικές του ανάγκες καθώς έχασε την κυβέρνηση. Τουλάχιστον 20 βουλευτές 
> σήκωσαν παντιέρα και  αρνήθηκαν να υπακούσουν. Τη ίδια εποχή αρνούνταν επίσης 
> να παραχωρήσουν στο κόμμα έναν από τους συνεργάτες τους, προκειμένου να 
> στελεχωθούν  τα τμήματα του κόμματος. Μάλιστα στην πρώτη μετεκλογική 
> συνεδρίαση της Κ.Ο. είχαν ανέβει σε θερμό σημείο οι τόνοι μεταξύ του 
> Γραμματέα του κόμματος Σκουρλέτη και των συγκεκριμένων βουλευτών.
> 
> Σε ένα τέτοιο κλίμα απείθειας θα ήταν δύσκολο να κάνει έκκληση ο Τσίπρας  
> στους βουλευτές, ώστε να παράσχουν το ήμισυ της βουλευτικής τους αποζημίωσης  
> για τους επόμενους δύο μήνες. Υπήρχε κίνδυνος να υπάρξει μικρή ανταπόκριση 
> και να εκτεθεί τόσο ο ίδιος, όσο και το κόμμα του ως αξιωματική 
> αντιπολίτευση,  ότι θα επεδείκνυαν μιζέρια αρνούμενοι να καταβάλουν μια μικρή 
> οικονομική θυσία στον κοινό σκοπό. Και αυτό θα σήμαινε έκπτωση κύρους.
> 
> Έτσι επειδή το καλό το παλικάρι  ξέρει και άλλο μονοπάτι, για να μην εκτεθεί 
> ο Πρόεδρος, η Γραμματέας της Κ.Ο.  Ολγα Γεροβασίλη έστειλε επιστολή προς τον 
> Πρόεδρο της Βουλής κ. Τασούλα, με την οποία  του ανακοινώνει την κομματική 
> πρόταση: Να είναι υποχρεωτική και όχι προαιρετική η καταβολή του ημίσεως της 
> βουλευτικής αποζημίωσης. Υπερθεματίζει δε για το θεαθήναι, να είναι διάρκειας 
> τριών μηνών, όχι  δύο! Και ου μόνον αλλά να συζητηθεί και σε έκτακτη 
> συνεδρίαση της Διάσκεψης των Προέδρων, και να ληφθεί απόφαση της Ολομέλειας 
> κατά την συνεδρίασή της την προσεχή Πέμπτη. Τόσο μεγαλοπρεπές θεσμικό 
> περιτύλιγμα!  Δηλαδή η ίδια η Βουλή να παρακρατούσε το τίμημα!
> 
> Διερωτάται κανείς:  Τι θα εμπόδιζε την ηγεσία  του ΣΥΡΙΖΑ να ζητήσει την 
> καταβολή επί τρίμηνο από την δική του Κ.Ο. και να το επικοινωνήσει 
> θριαμβικώς, ότι οι ριζοσπάστες αριστεροί υπερκέρασαν τους νεοφιλελεύθερους 
> της ΝΔ και τους «υποταγμένους» του  ΚΙΝΑΛ; Απλώς γιατί ελάχιστοι θα 
> συναινούσαν και θα βρισκόταν έκθετη!
> 
> Η πανσπερμία του ΣΥΡΙΖΑ, τώρα που έλειψε ο συγκολλητικός ιστός της εξουσίας, 
> αρχίζει  να διαφαίνεται σε πρακτικά - ας τα πούμε «ανθρώπινα» - θέματα, όπως 
> αυτό της παροχής χρημάτων για την  αντιμετώπιση του κορονοϊού. Σύμπνοια, 
> ενιαία αντίληψη, συντροφική αλληλεγγύη είναι ζητούμενο εν ανεπαρκεία, αφ’ 
> ότου ο Αλέξης αποφάσισε να δημιουργήσει ένα    μαζικό κόμμα εξουσίας χωρίς το 
> απαραίτητο face control στο οποίο είθισται να επιδίδονται τα αριστερά κόμματα.
> 
> Θα πεις κανείς ότι το ίδιο μπορεί να  συμβεί και στη ΝΔ και στο ΚΙΝΑΛ. Θα 
> απαντούσαμε: Όχι, ή όχι σε ευρεία έκταση.  Αφενός το ΚΙΝΑΛ έχει μικρή ομάδα 
> ερχόμενη από το ΠΑΣΟΚ, άρα βουλευτές λίγο πολύ με ενιαία αντίληψη. Η ΝΔ είναι 
> εξουσία. Και σε κόμματα εξουσίας δεν υπάρχουν ή σπανίζουν οι αντιρρήσεις. Επί 
> προσθέτως τα δύο κόμματα  έχουν αυτό που λέμε «συνείδηση παράταξης», κάτι που 
> δεν ισχύει στην πολυσπερμία του φρέσκου ΣΥΡΙΖΑ. 
> 
> 
> 
> Κώστας στάλθηκε από το iPhone μου
> ________
> 
> Orasi mailing list
> για την διαγραφή σας από αυτή την λίστα στείλτε email στην διεύθυνση
> [email protected]
> και στο θέμα γράψτε unsubscribe
> 
> Για να στείλετε ένα μήνυμα και να το διαβάσουν όλοι οι συνδρομητές της λίστας 
> στείλτε email στην διεύθυνση
> [email protected]
> 
> διαβάστε τι συζητά αυτή η λίστα
> http://hostvis.net/mailman/listinfo/orasi_hostvis.net
> 
> Για το αρχείο της λίστας
> http://www.mail-archive.com/[email protected]/
> Εναλλακτικό αρχείο:
> http://hostvis.net/pipermail/orasi_hostvis.net/
> παλαιότερο αρχίο (έως 25/06/2011)
> http://www.freelists.org/archives/orasi
> __________
> NVDA δωρεάν αναγνώστης οθόνης ένα πρόγραμμα ανοιχτού λογισμικού
> http://www.nvda-project.org/
> _____________
> Τα ηχογραφημένα βιβλία με φυσική φωνή που ανεβαίνουν στις βιβλιοπροτάσεις 
> προσφέρονται από τις βιβλιοθήκες που λειτουργούν οι φορείς των τυφλών ενώ Για 
> να κατεβάσετε τον σχετικό κατάλογο επισκεφθείτε το 
> http://www.hostvis.net/audiobooks/katalogos.zip
> ____________
 ________

Orasi mailing list
για την διαγραφή σας από αυτή την λίστα στείλτε email στην διεύθυνση
[email protected]
και στο θέμα γράψτε unsubscribe

Για να στείλετε ένα μήνυμα και να το διαβάσουν όλοι οι συνδρομητές της λίστας 
στείλτε email στην διεύθυνση
[email protected]

διαβάστε τι συζητά αυτή η λίστα
http://hostvis.net/mailman/listinfo/orasi_hostvis.net

Για το αρχείο της λίστας
http://www.mail-archive.com/[email protected]/
Εναλλακτικό αρχείο:
http://hostvis.net/pipermail/orasi_hostvis.net/
παλαιότερο αρχίο (έως 25/06/2011)
http://www.freelists.org/archives/orasi
__________
NVDA δωρεάν αναγνώστης οθόνης ένα πρόγραμμα ανοιχτού λογισμικού
http://www.nvda-project.org/
_____________
Τα ηχογραφημένα βιβλία με φυσική φωνή που ανεβαίνουν στις βιβλιοπροτάσεις 
προσφέρονται από τις βιβλιοθήκες που λειτουργούν οι φορείς των τυφλών ενώ Για 
να κατεβάσετε τον σχετικό κατάλογο επισκεφθείτε το 
http://www.hostvis.net/audiobooks/katalogos.zip
____________

Απαντηση