Καλησπέρα Κωστούλα καλησπέρα σε όλους και σε όλες! Επιθυ αντιπαθώ τις σκιές
θέλω να ξεκαθαρίσω και να κάνω σαφές σε ότι με αφορά. Όταν ο Σπύρος ανεβάζει
εδώ βιβλία που προέρχονται από τον όμηρο, Για να τα κατεβάσει κάποιος στον
υπολογιστή του θα πρέπει να έχει λογαριασμό στον όμηρο. Άρα Για να το κάνω
λιανά δεν μπορώ να κατεβάσω. Είναι ο λόγος που ζήτησα προ καιρού από τον Σπύρο,
όταν ανεβάζει βιβλία του Ομήρου να γράφει ότι είναι από τον όμιρο. Βεβαίως πολύ
καλά κάνει κατά τη γνώμη μου ο Σπύρος και ανεβάζει στην όραση βιβλία και από
τον όμηρο μιας και υπάρχουν άνθρωποι που το βρίσκουν πιο εύκολο και προσιτό
προκειμένου να έχουνε το βιβλίο στον υπολογιστή τους ή στο κινητό τους
τηλέφωνο. Γρηγόριος

Στάλθηκε από το iPhone μου

1 Απρ 2020, 1:36 πμ, ο/η Costoula Mpalaska <cos...@otenet.gr> έγραψε: