Ειδικά για τη μουσική, θα είναι μάλλον δύσκολο, γιατί ακόμη και το zoom έχει
μία χρονοκαθυστέρηση, latency, που δεν εξυπηρετεί.
Το έχουμε ψάξει αρκετά.
Για άλλες εφαρμογές όμως είναι εκπληκτικό.
Έχει μάλιστα τη δυνατότητα και επικοινωνίας σε stereo mode, δηλαδή υ μετέχοντες
να βρίσκονται ποιο δεξιά ή ποιο αριστερά αν κάποιος ακούει από ηχεία ή από home
cinema. Έχει πολύ πλάκα αλλά και πρακτική εφαρμογή.

Για το tutorial δες σε άλλο μήνυμα.

Νεκτάριος.