Τα συλλυπητήρια μου στον φίλο και συνάδελφο σας. Τον γνώριζα και εγώ. Καλό του
ταξίδι. Γιώργος

Στάλθηκε από το iPhone μου

13 Απρ 2020, 9:01 μμ, ο χρήστης «Chrysella Lagaria
<chrysellalaga...@gmail.com>» έγραψε:

> Να είσαι καλά Κώστα μου!
> Η σκέψη μας είναι στους δικούς του και στα υπέροχα κορίτσια του!
>

> Χρυσέλλα Λαγαρία

προσφέρονται από τις βιβλιοθήκες που λειτουργούν οι φορείς των τυφλών ενώ Για
να κατεβάσετε τον σχετικό κατάλογο επισκεφθείτε το
http://www.hostvis.net/audiobooks/katalogos.zip