Αλήθεια ποιος σας έλεγε Κ. Παπαδημούλη, να πάρετε τους πρόσφυγες στα σπίτια σας
και να σας πληρώνουν το ενοίκιο; Ασφαλώς και δεν είναι Κακό να είναι κάποιος
Πλούσιος, Κακο Είναι να   δηλώνει υπέρμαχος της εργατικής τάξης επειδή, δεν
γίνεται να Ανήκει σε αυτή. Γρηγόρης

Στάλθηκε από το iPhone μου

19 Μαΐ 2020, 1:21 πμ, ο/η Γρηγόρης Αργυρόπουλος <grega...@gmail.com> έγραψε:

> Thestival.gr | Ειδήσεις - Δευτέρα, 18 Μαΐου 2020 - 8:35 μμ
>
> Τι απαντά ο Δημήτρης Παπαδημούλης για την εκμίσθωση ακινήτων του σε πρόσφυγες
>
> «Eπίθεση» τόσο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όσο κι από πολιτικούς του
> αντιπάλους για την δήλωση της περιουσιακής του κατάστασης, δέχτηκε ο Δημήτρης
> Παπαδημούλης.
>
> Μιλώντας σχετικά προ ημερών στο Open TV τόνισε ότι «δέχθηκα μια επίθεση,
> νομίζω, οργανωμένη με nonpaper που έστειλε η ΝΔ και έχω την ευκαιρία τώρα να
> δώσω όλες τις εξηγήσεις, γιατί καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται. Η
> [...]

προσφέρονται από τις βιβλιοθήκες που λειτουργούν οι φορείς των τυφλών ενώ Για
να κατεβάσετε τον σχετικό κατάλογο επισκεφθείτε το
http://www.hostvis.net/audiobooks/katalogos.zip