Φίλες και φίλοι, είμαι στην ευχάριστη θέση να σας παρουσιάσω το νέο μου
τραγούδι, που κυκλοφορεί από το ogdoo music group. Ο τίτλος του είναι «χρόνος
δίχως φως». Τη μουσική έχει γράψει ο καταξιωμένος συνθέτης Χρήστος Παπαδόπουλος
και τους στίχους η Αγγελική Κοτσά. Τους ευχαριστώ και τους δύο για την
εμπιστοσύνη που μου έδειξαν σε αυτή τη συνεργασία.

https://youtu.be/tFL2o_7Cyi0

προσφέρονται από τις βιβλιοθήκες που λειτουργούν οι φορείς των τυφλών ενώ Για
να κατεβάσετε τον σχετικό κατάλογο επισκεφθείτε το
http://www.hostvis.net/audiobooks/katalogos.zip