Συμφωνώ μέχρι κεραίας στα όσα γράφεις Χρυσέλλα. Τι όμως είναι αυτό που σου
κάνει εντύπωση; Καθημερινός βιάζονται και κακοποιούνται γυναίκες και παιδιά.
Δεν ιδρώνει βλέπεις τις περισσότερες φορές Το αυτί ημών, των πολιτισμένον
ανθρώπων. Άλλωστε,  μπορούμε να Αντλούμε δικαιολογίες ο ένας από τον άλλον. Δεν
το διαβάσαμε, Δεν το είδαμε, Δεν το ακούσαμε, Δε μας το είπανε Και να κάνουμε
με ευκολία τους πεσόντες από τα σύννεφα. Θυμίσουμε, σε μία βδομάδα τα πράγματα
θα είναι σα να μην έχει συμβεί αυτό το γεγονός, λυπηρό βεβαίως. Γρηγόρης

Στάλθηκε από το iPhone μου