Newsbeast - Τετάρτη, 25 Νοεμβρίου 2020 - 9:12 πμ

Σοκάρουν τα μηνύματα του διασώστη που πέθανε από κορονοϊό – «Πρώτη φορά
φοβήθηκε» λέει ο γιος του

«Πονάω αντιπρόεδρε, υποφέρω»

Ένας από τους πιο γνωστούς διασώστες στη βόρεια Ελλάδα έχασε τη ζωή του από
κορονοϊό, με την είδηση του θανάτου να πέφτει σαν βόμβα στη Θεσσαλονίκη.

Ο Σωτήρης Σωτηράκος, ο άνθρωπος με τα 8 χέρια, όπως έλεγαν οι φίλοι του,
βρισκόταν παντού, όπου υπήρχε ανάγκη, την Ελλάδα και το εξωτερικό. Πάλεψε και
τον κορονοϊό, αλλά σε αυτή τη μάχη ηττήθηκε.

«Μια βδομάδα πριν πάει στο ΑΧΕΠΑ, είχε πυρετό, πονούσε το σώμα του, όπως περνά
κανονικά κάποιος τον ιό έτσι τον παιρνούσε και ο πατέρας μου την πρώτη βδομάδα.
Επιδεινώθηκε και τον χτύπησε στα πνευμόνια του, λαχάνιαζε όταν πήγαινε από το
σαλόνι ως την τουαλέτα, όταν μιλούσε στο τηλέφωνο» είπε ο γιος του μιλώντας στο
LIVE NEWS και τον Νίκο Ευαγγελάτο.

«Το συζήτησα μαζί του γιατί τον είδα για πρώτη φορά στη ζωή του να φοβάται, δεν
φοβόταν ποτέ. Τον πήγα στο ΑΧΕΠΑ, διαγνώστηκε με πνευμονία. Έμεινε 6-7 ημέρες
στην παθολογική κλινική, αλλά η κατάσταση επιδεινώθηκε, αναγκάστηκαν οι γιατροί
να τον βάλουν στη ΜΕΘ όπου διασωληνώθηκε…» ανέφερε.

Ο γιος του μίλησε και για το πώς αποφάσισε ο πατέρας του να ασχοληθεί με τον
εθελοντισμό. «Είχε γίνει τότε ένας σεισμός στην Θεσσαλονίκη και είχε ακούσει
ντόρο να γίνεται σε μία πολυκατοικία και έτσι του βγήκε αυτό το ένστικτο και
μπήκε στην οικοδομή να βοηθήσει ήταν μία κυρία που είχε καταπλακωθεί και την
έσωσε εντέλει έτσι ξεκίνησε έτσι του βγήκε αυτό το μικρόβιο του εθελοντισμού
[...] Είχε πάει στην Αϊτή, είχε πάει στο Γιάκοβλεφ, είχε πάει στον σεισμό στην
Σερβία ήταν πάρα πολύ δραστήριος άνθρωπος» είπε.

Το συγκλονιστικό μήνυμα μέσα από το νοσοκομείο

Ο Σωτήρης Σωτηράκος πάλεψε για τη ζωή του μέσα στο νοσοκομείο για 10 μέρες. Τα
μηνύματα που έστειλε στον επιστήθιο φίλο του γροθιά στο στομάχι.

«Φίλε κάνε προσευχούλα. Εσένα σε αγαπάει ο Χριστούλης… Είμαι αρκετά δύσκολα και
στενάχωρα. Όλοι βογκούν εδώ. Θεέ μου βοήθα…Αύριο ο Ταξιάρχης να βάλει το χέρι
του και να ξεριζώσει τον διάολο που μπήκε και με τυραννάει. Πονάω αντιπρόεδρε,
υποφέρω».

Εμφανώς συγκινημένος ο κ. Λάμπρος Ψευτάκης, φίλος του και Αντιπρόεδρος της
Επίλεκτης Ομάδας Διάσωσης Πυλαίας Χορτιάτη τόνισε μεταξύ άλλων: «Ήταν ένας
άνθρωπος αδερφός, πατέρας, μέντορας παντού και πάντα πρώτος, πάντα προσέφερε,
όπου άκουγε πόνο έτρεχε. Θα μπρούσαμε να γράψουμε βιβλία για τον Σάκη Σωτηράκη»

Δείτε το βίντεο:

Αντώνης Κανάκης: Προσπαθώ ακόμα να το χωνέψω

Ο παρουσιαστής επέλεξε τον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook για να
αποχαιρετήσει τον καλό του φίλο Σάκη.

«Ο φίλος μου Σάκης Σωτηράκης, επικεφαλής της Ελληνικής ομάδας διάσωσης, ένας
εθελοντής, ένα παλικάρι που βοηθούσε τους συνανθρώπους του, έχασε εχθές τη μάχη
με αυτόν τον διάολο που μας έχει βρει. Προσπαθώ ακόμα να το χωνέψω. Στην
οικογένεια του η σκέψη μου» έγραψε και δέχθηκε πλήθος σχολίων και συλλυπητηρίων.

Ο φίλος μου Σάκης Σωτηράκης, επικεφαλής της Ελληνικής ομάδας διάσωσης, ένας
εθελοντής, ένα παλληκάρι που βοηθούσε τους...

Δημοσιεύτηκε από Antonis Kanakis Official στις Τρίτη, 24 Νοεμβρίου 2020

https://www.newsbeast.gr/greece/arthro/6856293/sokaroyn-ta-minymata-toy-diasosti-poy-pethane-apo-koronoio-proti-fora-fovithike-leei-o-gios-toy

προσφέρονται από τις βιβλιοθήκες που λειτουργούν οι φορείς των τυφλών ενώ Για
να κατεβάσετε τον σχετικό κατάλογο επισκεφθείτε το
http://www.hostvis.net/audiobooks/katalogos.zip