Καλημέρα Γρηγόρη. Ήρθε δύο φορές αλλά δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.
Χαιρετίσματα από τον παγωμένο νότο.

From: Orasi [mailto:orasi-boun...@hostvis.net] On Behalf Of Γρηγόρης
Αργυρόπουλος
Sent: Sunday, January 17, 2021 10:47 AM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] Λύση στο πρόβλημα των εμβολιασμών ατόμων που δεν
μετακινούνται δίνει ο ΙΣΑ Naftemporiki

Καλημέρα και καλή Κυριακή σε όλους και σε όλες. Μου κάνει εντύπωση το παραπάνω
καθώς, Τόσοι και τόσοι ειδική αλλά και η Κ.   Θεοδωρίδου Πρόεδρος  Της
επιτροπής, να σημειώσω εδω την άκουσα με τα αυτιά μου,    Να Αναφέρει ότι δεν
είναι  εφικτός ο εμβολιασμός τον Κατάκοιτων και ανήμπορων να μετακινηθούν
ανθρώπων αφού το εμβόλιο χρειάζεται ειδικές συνθήκες και χαμηλές θερμοκρασίες
Επίσης δήλωσε πως ο εμβολιασμός των ως άνω ατόμων θα πραγματοποιηθεί με τα
επόμενα εμβόλια που Οι συνθήκες διατήρησης τους και μεταφοράς είναι Πιο εύκολα
διαχειρίσιμες. Γρηγόρης

Στάλθηκε από το iPhone μου