Έχει πολύ ενδιαφέρον να δούμε τα σχόλια και κυρίως την ποσότητα των σχολείων
αυτόν στην ίδια την ιστοσελίδα από την οποία μας το ανέβασε ο Γιώργος για να
πάρουμε και από εκεί μια καλή εικόνα για το τι θέλει η κοινωνία, τι απαντά ίσως
στις δημοσκοπήσεις και φυσικά αν αυτές είναι απόλυτα σωστές!
Το ζητούμενο για εμένα είναι ότι με την ύπαρξη των κομματικών παρατάξεων δεν θα
κάνει κανείς τίποτα στο πανεπιστήμιο.
Για το συγκεκριμένο νομοσχέδιο, θα ξεκινήσουν λογικά καταλήψεις μόλις αρθεί το
λοκ down και βλέπουμε!

Χρυσέλλα Λαγαρία