Σε ευχαριστώ Χρυσέλλα για τις ευχές στην επιστροφή μου εδώ στην παρέα! Διαβάζω
μία ώριμη προσέγγιση ανεξαρτήτως αν συμφωνώ ή διαφωνώ σε κάποια σημεία της μου
κάνει Μία βάση που μπορεί να υπηρετήσει έναν όμορφο διάλογο! Ασφαλώς ο Φώτης
είναι εκείνος που μπορεί να πει η να μην πει για το δικό του δημιούργημα.
Έγραψα την αντίληψη μου με πάρα πολύ σεβασμό σε όλους και σε όλες. Είμαι
βέβαιος ότι το αντιλαμβάνεσαι κρίνοντας από τον τρόπο της απάντησή σου σε μένα.
Είναι μία μεγάλη συζήτηση ενδιαφέρουσα και σημαντική όμως δεν μπορεί να γίνει
μέσα από e-mail νομίζω.  Την καλησπέρα μου από την ανοιξιάτικη Θεσσαλονίκη!
Γρηγόριος

Στάλθηκε από το iPhone μου