Γεια σου Τάκη χρόνια πολλά και καλό πάσχα. Όπως θα προσέξεις υπάρχουν δύο άρθρα
που το καθένα επισημαίνει τα πλεονεκτήματα του κάθε συστήματος και τα παρέθεσα
για λόγους ενημέρωσης και πληρέστερης εικόνας.

From: Orasi [mailto:orasi-boun...@hostvis.net] On Behalf Of Takis Alexandrakis
Sent: Sunday, May 2, 2021 6:44 PM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] Αυτοί είναι οι λόγοι που το iOS υπερτερεί έναντι του
Android! - Techmaniacs

Χριστός Ανέστη! Χρόνια πολλά σε όλες και όλους! Μήπως τελικά με πείραξε το
αρνί; Γιατί διαβάζω στην αρχή του άρθρου πως η Apple υπερτερεί ενώ στο τέλος
του άρθρου διαβάζω το αντίστροφο; Κάνω εγώ κάποιο σφάλμα ή έχει κάποιο σφάλμα
το άρθρο;

Παναγιώτης Αλεξανδράκης
Lawyer
Coordinator of "Man in the Epicenter" scientific Forum

Mobile: +30-699-22-699-69
blog: http://takisalexandrakis.blogspot.com/
facebook: https://www.facebook.com/Τάκης-Αλεξανδράκης-103413627729937/

ηλεκτρονική διεύθυνςη: takisalexandra...@gmail.com