Γεια σας.

Γνώμη μου είναι πως όποιος είχε την ευκαιρία να επισκεφτεί έναν τέτοιο
θάλαμο, σίγουρα θα είδε και θα άκουσε πολύ περισσότερα από αυτά που
μπορούσε να δημοσιεύσει.
Μπροστά σε αυτά που μάθαμε, ακόμα και 40 του μηνός να έγραφε θα ήταν
απόλητα δικαιολογημένη κατά την γνώμη μου η δημοσιογράφος.
Προσωπικά είναι επειδή διάβασα όλο το άρθρο και δεν στάθηκα σε έναν
ασήμαντο αριθμό που θέλησα να το δημοσιεύσω.
Από την άλλη όποιος δεν είχε άτομο που να νοσηλευτεί ποτέ εκεί μέσα, και
μακάρι ποτέ να μην έχει, ασχολείται με ασήμαντα πράγματα.
Νίκος