Καλημέρα Νίκο. όπως τα γράφεις είναι το android access net. όπως ξέρεις τα προβλήματα του πέρα από τις προσωπικές μας διαπιστώσεις συζητούνται και στην ομάδα του eyes-free.
Ελπίζω σύντομα να αναβαθμιστεί.
--Κώστας--

-----Αρχικό μήνυμα----- From: Nikos Demetriou
Sent: Monday, October 08, 2012 12:37 PM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] applevis

Γεια σου Κώστα.
Για το android όπως γνωρίζεις και εσύ κάτι ανάλογο είναι το android
access ξεκίνησε καλά αλλά τώρα πια δεν το αναβαθμίζουν καθόλου.
Προσπάθησα τις πρωάλλες να γράψω για το call history που δεν ήταν μέσα
στα προγράματα και δεν αναγνώριζε το url του προγράματος από το google
play.
Ας ελπίσουμε πως θα το διορθώσουν.
Τώρα που τελειώσαμε το περιοδικό εδώ θα ξεκινήσω τις ηχογραφήσεις των
podcast για το android.
Αλλά επειδή ξεφύγαμε από το θέμα μας το apple vis είναι πολύ καλή
σελίδα με podcasts και πολλά χρήσιμα.
Νίκος