Νομίζεις. ότι αυτοί που είναι στις επιτροπές έχουν πάντα σχέση με το βιβλίο.Δεν νομίζω όμως ότι είναı έτσι. Εν πάσει περιπτώσει αφού το θέτεις έτσι Και βέβαια θα προτιμήσω τον δεύτερο. Ωστόσο δεν με ενδιαφέρει μόνο να διαβάζει κάποια βιβλία του α. ή του β. είδους εννοείται ότι θα πρέπει να έχει ένα ευρύ πνεύμα να μπορεί να σκεφτεί για ποιον λόγο πρέπει να γραφτεί το ένα ή το άλλο βιβλίο και διάφορα άλλα πράγματα που δεν ήξερα ότι ήθελες να κάνω πλήρη ανάλυση.Το καλύτερο βεβαίως θα ήταν να μπορούμε να πάμε στο βιβλιοπωλείο να τα βρίσκουμε ηχογραφημένα αυτά που θα θέλαμε είναι όμως αυτό εφικτό. Μην ξεχνάμε ότι όλα αυτά τα παίρνουμε δωρεάν. Αν θα τα πληρώναμε πόσοι άραγε θα πήγαιναν να τα πάρουν Προσωπικά μπορεί να μην μου γίνονται όλα τα χατίρια ή στον έναν ή στον άλλο φορέα όμως όταν κάθομαι και σκέφτομαι πόσο μεγάλο καημό είχα για διάβασμα όταν ήμουν μικρή αρκούμαι σ' αυτά που μπορώ να έχω και αγωνίζομαι να έχω και τι άλλο μπορώ. Αν ε΄έχεις κάποια καλύτερη ιδέα είμαι δεκτή να την ακούσω. Ένα μελέτημα μπορώ να το διαβάσω και σε ηλεκτρονική μορφή. Όμως καλώς ή κακώς ένα λογοτεχνικό που θέλει το ανάλογο ύφος δεν μπορώ. Μπορείς να με χαρακτηρίσεις ανίκανη κι' ότι άλλο θέλεις. αυτή είμαι τί να κάνω.Πάντως να ξέρεις ότι τα βιβλία για να ηχογραφηθούν χρειάζονται πολλά κονδύλια και θα πρέπει ή να τα πληρώνουμε που προσωπικά δεν έχω αντίρρηση, ή να αγωνιστούμε για την εξεύρεσή τους .

Στις 16/1/2022 7:11 μ.μ., ο/η Chrysella Lagaria έγραψε:
Γεια σου Κωστούλα!
Σχέση με το βιβλίο έχει ένα άτομο που διαβάζει  βίους Αγίων, απολυτίκια και την
ιστορία του Παπαρηγόπουλου,
σχέση με το βιβλίο έχει και ένα άτομο που διαβάζει κλασική και σύγχρονη
λογοτεχνία, επιστημονικές μελέτες, βιβλία σύγχρονων ελλήνων και ξένων ιστορικών
ΚΛΠ.
Εσύ ποιον από τους 2  θα προτιμήσεις για τις επιτροπές;
Ίσως να μου απαντήσεις Πως θα προτιμούσες τον δεύτερο, όμως το μόνο κριτήριο
που η ίδια  θέτεις παραπάνω είναι απλά κάποιος να έχει σχέση με τα βιβλία.
Αν αυτό λοιπόν είναι όντως το μόνο σου  κριτήριο, τότε εγώ δεν έχω δει κανέναν
στις επιτροπές να μην έχει οποιουδήποτε είδους σχέση με τα βιβλία και την
συγγραφή, Ως εκτούτου, το μοναδικό σου κριτήριο καλύπτεται ήδη.
Μάντεψε λοιπόν τι άλλο πηγαίνει λάθος και ποια είναι και η δική μας ευθύνη
απέναντι σ’ αυτό…

Χρυσέλλα Λαγαρία

16 Ιαν 2022, 19:03, ο χρήστης «Costoula Mpalaska <cos...@otenet.gr>» έγραψε:

Καλησπέρα σε όλους. Το πρόβλημά μου, δεν είναι να είμαι εγώ στις επιτροπές
αυτές. Εκείνο που με ενδιαφέρει, είναι αυτοί που τα εγκρίνουν,να έχουν σχέση με
το βιβλίο. Να διαβάζοουν και να μην είναι ασχετοι μ αυτό. Αλοίμονο να είχα και
τέτοιο θέμα.  Άλωστε δεν το παίζω ειδήμων. Ναιμεν διαβάζω, αλλά σε καμμία
περίπτωση δεν λέω να φύγει ο χ ή ο ψ και να μπω εγώ.Ποτέ τέτοιο πράγμα.

Στις 15/1/2022 8:23 μ.μ., ο/η Chrysella Lagaria έγραψε:
Άρα, αν είμαστε εμείς, οι οι  άλλοι  στα πράγματα.
Όχι να αλλάξουμε τα πράγματα!
Ευτυχώς ζούμε στην εποχή που τουλάχιστον τα τυφλά άτομα μπορούμε να διαλέξουμε
πως θέλουμε να βλέπουμε τους εαυτούς μας μέσα στις καταστάσεις!

Χρυσέλλα Λαγαρία

15 Ιαν 2022, 13:47, ο χρήστης «Costoula Mpalaska <cos...@otenet.gr>» έγραψε:

Το θέμα δεν είναι οι κατα καιρους επιτροπές. Το θέμα είναι ποί τις αποτελύν
αυτές

κι' αν αυτοί που τις αποτελούν, έχουν σχέση με το βιβλίο. Διαβάζουν άραγε
κανένα απ' αυτά που εγκρίνου; Βέγβαια υπάρχει κι' ένα θέμα με τα κονδύλια. Μην
νομίζουμε ότι είναι όλα εύκολα! Εμένα αυτό που με απασχολεί, είναι ότι
ελάχιστοι απ' αυτούς που είναι στις επιτροπές έχουν σχέση με το βιβλίο.Γιατί
εδώ που τα λέμε, έχουν κατα καιρούς διαβαστεί και κάτι βλακίες.Τέλος πάντων.
Έχω στην βιβλιοθήκη μου την δίκη των 6 του Κώστα Ρωμαίου. Μου στίχισε 70ευρώ.
Δεν θέλουν να το ηχογραφήσουν, διότι υπάρχεισε μιά παλιά μαγνητοταινία,που είχε
μετατραπεί σε κασέτες,σε κάποια σημεία η ταινία

είχε στρίψει,κι εγώ η ίδια που το είχα πάρει για έλεγχω το απέρριψα.Τώρα εδώ
και κάτι χρόνια, περιμένουν μήπως κάποιος το ξανά φτιάξει. Μετά από τόσα
χρόνια, η ταινία μπορεί να μην ακούγεται. Δεν είπα να το αγοράσει κανείς. Το
αγόρασα εγώ γιατί θεωρώ ότι είναι ένα αξιόλογο βιβλίο, και να δείτε που στο
τέλος θα αναγκαστώ να πληρώσω και την ηχογράφιση.Γιατί θέλω να έχει ο κόσμος
την δυνατότητα να το διαβάσει. Είναι κρίμα να στολίζει απλώς την βιβλιοθήκη
μου. Ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη. Νομίζω πως πρέπει μια μέρα να
μαζευτούμε κάποιοι να πάμε στον έναν ή στον άλλο φορέα και να τους υποχρεώσουμε
να το ηχογραφήσουν.

Στις 15/1/2022 8:52 π.μ., ο/η Σκορδίλης Σπύρος έγραψε:
Το τραγελαφικό είναι πώς θεωρούμε σωστό και αντικειμενικό μόνο αυτό που
ελένχουμε εμείς… σπύρος

15 Ιαν 2022, 01:04, ο χρήστης «Chrysella Lagaria <chrysellalaga...@gmail.com>»
έγραψε:

Καλησπέρα και από εμένα!
Με αφορμή και ορισμένα σχόλια  από την σημερινή παρουσίαση του Δευτέρα και 13,
να προσθέσω ότι Δυστυχώς από ότι φαίνεται κι εμείς οι ίδιοι οι τυφλοί
προτιμούμε να περνάνε από επιτροπές τα αναγνωστικά μας θέλω, παρά να πάρουμε
την κατάσταση στα χέρια μας!
Πωλίνα,
   πραγματικά σου προτείνω και εγώ να ξεκινήσεις τα ηλεκτρονικά βιβλία μέσω
voicedream με τη φωνή του Δημήτρη, δεν είναι ότι θα σταματήσεις να διαβάζεις
ηχογραφημένα, αλλά πραγματικά πολύ άμεσα θα συνηθίσεις και σε αυτή την
ανάγνωση, αυξάνοντας παράλληλα τις δυνατότητες να διαβάσεις οτιδήποτε θέλεις
εσυ να διαβάσεις!

Χρυσέλλα Λαγαρία

14 Ιαν 2022, 10:59, ο χρήστης «Σκορδίλης Σπύρος <skordi...@gmail.com>» έγραψε:

Καλημέρα πολίνα. Η ηχογράφηση βιβλίων δυστυχώς βρήσκετε σε χέρια ανθρώπων που
θέλουν να ελένχουν με την δική τους λογική τα βιβλία που θα διαβάζουν οι τυφλοί
στην ελλάδα. Ως εκ τούτου το ηλεκτρονικό βιβλίο είναι η μόνη διέξοδος, έστω και
με υληκτρονικές φωνές. Σπύρος

14 Ιαν 2022, 10:52, ο χρήστης «Pwlina Papanikolaou <pwlin...@otenet.gr>» έγραψε:

Ναι… Αλλά η ανάγνωση είναι μία απόλαυση… Και οι φορείς έχουν πολύ καλούς
αναγνώστες! Ως εκτούτου δεν μπορώ να διαβάσω, τουλάχιστον προσωπικά, όλα τα
βιβλία σκαναρισμένα …

Πωλίνα Παπανικολάου

14 Ιαν 2022, 10:22 πμ, ο χρήστης «Konstantinos Theodoropoulos
<ks...@icloud.com>» έγραψε:

 Καλημέρα Πωλίνα. Αν θέλεις ένα βιβλίο να το διαβάσεις πολύ σου προτείνω να
ακολουθήσεις τη μέθοδο με το σκανάρισμα σε ηλεκτρονική μορφή.

Κώστας στάλθηκε από το iPhone μου

14 Ιαν 2022, 9:26 πμ, ο χρήστης «Pwlina Papanikolaou <pwlin...@otenet.gr>»
έγραψε:

Μπράβο στην Κωστούλα! Ωστόσο, βρε παιδιά, επειδή και εγώ έχω πάει αρκετά
βιβλία να γραφτούν τα τελευταία χρόνια, διερωτώμαι, γιατί το θεωρούσα κάτι
αυτονόητο… Πως αλλιώς θα βρούμε τα βιβλία που ακριβώς θέλουμε ; Επί
παραδείγματι, εγώ πήγα πρόσφατα, τρία βιβλία του Ροθ. Πως αλλιώς θα μπορούσαν
να ηχογραφηθούν…;

Πωλίνα Παπανικολάου

13 Ιαν 2022, 11:17 μμ, ο χρήστης «Σκορδίλης Σπύρος <skordi...@gmail.com>»
έγραψε:

Να μου επιτρέψεις. Δεν έχω πάρει ένγκριση απο εσένα αλλά θα το πώ. Είσαι απο
τους φίλους του βιβλίου και σταθερά αγοράζεις βιβλία στιρίζοντας το έργο των
βιβλιοθηκών. Αυτό κάπια στιγμή πρέπει να γίνει γνωστό. Σπύρος

13 Ιαν 2022, 22:11, ο χρήστης «Costoula Mpalaska <cos...@otenet.gr>» έγραψε:

Καλώς . Θα προτείνω να γραφγτεί κάποιο απ'  αυτά. Εννοείται βέβαια ότι θα το
αγοράσω εφ΄όσον φυσικά εγκριθεί για να διαβαστεί.

Στις 13/1/2022 10:02 μ.μ., ο/η Σκορδίλης Σπύρος έγραψε:
Καλησπέρα Κωστούλα. Όχι δεν υπάρχει τίποτε Σπύρος

13 Ιαν 2022, 20:41, ο χρήστης «Costoula Mpalaska <cos...@otenet.gr>» έγραψε:

Άραγε υπάρχει στις ομιλούσες βιβλιοθήκες μας κάποιο από τα μυθιστορήματά του
Άλαν Πάτον;

γνωρίζει κανείς; αν όχι νομίζω πως θα είναι κλά να προτείνουμε να γραφτεί.

Στις 11/1/2022 10:56 π.μ., ο/η Konstantinos Theodoropoulos έγραψε:
https://www.sansimera.gr/biographies/1869

Άλαν Πάτον
Νοτιοαφρικανός συγγραφέας και αγωνιστής κατά του Απαρτχάιντ. Ο Άλαν Πάτον είναι
γνωστός για το μυθιστόρημά του «Κλάψε, αγαπημένη πατρίδα» (1948).

Άλαν Πάτον
Νοτιοαφρικανός συγγραφέας και αγωνιστής κατά του Απαρτχάιντ. Ο Άλαν Πάτον είναι
γνωστός για το μυθιστόρημά του «Κλάψε, αγαπημένη πατρίδα» (1948).

Νοτιοαφρικάνος συγγραφέας και αγωνιστής κατά του Απαρτχάιντ. Ο Άλαν Πάτον είναι
γνωστός για το μυθιστόρημά του «Κλάψε, αγαπημένη πατρίδα» (1948), το οποίο
ευαισθητοποίησε τη διεθνή κοινή γνώμη για το πρόβλημα των φυλετικών διακρίσεων
στη Νότια Αφρική.

Γεννήθηκε στις 11 Ιανουαρίου 1903, στο Πιτερμάριτσμπεργκ της βρετανικής
αποικίας του Νατάλ (νυν επαρχία Κβαζούλου - Νατάλ) από πατέρα δημόσιο υπάλληλο.
Σπούδασε παιδαγωγική στο Πανεπιστήμιο του Νατάλ και εργάστηκε αρχικά ως
δάσκαλος και στη συνέχεια ως διευθυντικό στέλεχος σε αναμορφωτήριο για νεαρούς
ιθαγενείς Αφρικανούς, όπου διακρίθηκε για τις προοδευτικές του παρεμβάσεις.

Το 1948 εξέδωσε το μυθιστόρημα «Cry, the Beloved Country» («Κλάψε, αγαπημένη
πατρίδα», ο ελληνικός τίτλος από τις εκδόσεις Λιβάνη) και ακολούθησε το 1953 το
αυτά μυθιστορήματα, που τον ανέδειξαν ως έναν από τους σημαντικότερους
συγγραφείς της Νοτίου Αφρικής με διεθνή απήχηση, διακρίνονται για την
ισορροπία, την οικονομία και τον ρυθμό του πεζού λόγου.

Ο Άλαν Πάτον ανέπτυξε πολιτική δράση κατά των φυλετικών διακρίσεων μέσα από τις
τάξεις του Φιλελευθέρου Κόμματος, του οποίου διατέλεσε αρχικά αντιπρόεδρος και
στη συνέχεια πρόεδρος, μέχρι τη διάλυσή του το 1968 από τη ρατσιστική κυβέρνηση
της Νότιας Αφρικής, επειδή δεχόταν ως μέλη του όχι μόνο λευκούς αλλά και
ιθαγενείς μαύρους Αφρικανούς. Εξ αιτίας της πολιτικής του δράσης τού αφαιρέθηκε
το διαβατήριο από το 1960 έως το 1970.

Τα άρθρα και οι ομιλίες του κυκλοφόρησαν σε δύο τόμους το 1968 και το 1975. Το
1973 δημοσιεύτηκε το τρίτο του μυθιστόρημα με τίτλο «Ah, But Your Land Is

Ο Άλαν Πάτον πέθανε στις 12 Απριλίου 1988 στο Ντέρμπαν της Νοτίου Αφρικής, σε
ηλικία 85 ετών. Είχε νυμφευτεί δύο φορές και από τον πρώτο του γάμο απέκτησε
δύο παιδιά.

Κώστας στάλθηκε από το iPhone μου