From: <pantonop2...@gmail.com>
Sent: Saturday, April 30, 2022 11:23 AM
To: "'orasi mailing list'" <orasi@hostvis.net>
Subject: [Orasi] συμβουλές για κολύμβηση με βλέποντα συνοδό

Αγαπητές και αγαπητοί μου φίλοι,

Σκέφτηκα να σας θέσω ένα ζήτημα που μπορεί να προκύψει, και ασφαλώς, κάποιοι
στην παρέα μας έχουν περισσότερη εμπειρία στο θέμα αυτό. Ένα πρόβλημα που
έχει προκύψει, είναι ο ασφαλής προσανατολισμός μου μέσα στη θάλασσα. Όπως
γνωρίζετε, φοράω ακουστικά, ενώ το πρόβλημα ακοής μου σχετίζεται περισσότερο με καθαρότητα ήχου και όχι τόσο με ένταση. Φυσικά, δεν είναι εφικτό να φοράω
ακουστικά μέσα στη θάλασσα, κάτι που θα με διευκόλυνε πάρα πολύ. Πάντα
συνοδεύομαι όταν μπαίνω, αλλά δεν είναι πάντα εύκολο στο άτομο που με
συνοδεύει να με ακολουθεί, αν κατά λάθος, απομακρυνθώ λίγο. Η κοπέλα που
είναι μαζί μας και με την οποία πήγαινα και θα πηγαίνω για μπάνιο, όσο δεν
θα είναι σε άδεια, αντιμετωπίζει ένα πρόβλημα με το χέρι της και δεν θέλει
να πάει στα άπατα. Αυτό δεν είναι από μόνο του πρόβλημα, το πρόβλημα
έγκειται περισσότερο στην αδυναμία που έχει τώρα να ελέγξει τις κινήσεις μου
και με κάποιο τρόπο να με προειδοποιήσει στο πώς να πλοηγηθώ. Μία λύση που
μου προτάθηκε από μία φίλη μου, θα ήταν κάποιο μακρύ σκοινί που θα το δέσω
κάπου, τόσο εγώ, όσο και εκείνη, όμως ειλικρινά, το θεωρώ πολύ επισφαλές και
επικίνδυνο, καθώς μπορεί, είτε εγώ, είτε εκείνη, να κάνουμε μία κίνηση τη
λάθος στιγμή, που μπορεί να αποβεί επικίνδυνη. Θα ήθελα λοιπόν, θέτοντας τις
συνθήκες, να ρωτήσω την παρέα μας, και ιδιαίτερα όσες και όσους από εμάς
είναι αθλητές και κολυμπούν στην ανοικτή θάλασσα, για πιθανές λύσεις που
γνωρίζουν και πιστεύουν ότι είναι αποτελεσματικές.

                                                           Με τους
χαιρετισμούς μου από την Εύβοια (υπό αναχώρηση για Γιάννενα),

                                                           Τάκης

Τα ηχογραφημένα βιβλία με φυσική φωνή που ανεβαίνουν στις βιβλιοπροτάσεις προσφέρονται από τις βιβλιοθήκες που λειτουργούν οι φορείς των τυφλών ενώ Για να κατεβάσετε τον σχετικό κατάλογο επισκεφθείτε το http://www.hostvis.net/audiobooks/katalogos.zip

Αυτό το e-mail ελέγχθηκε για ιούς από το πρόγραμμα Avast antivirus.