Νατάσα μου σου εύχομαι να περνάς καλά!

Στις 19/10/2012 4:51 μμ, ο/η Natasa Brenta έγραψε:
α! Χρυσουλίτσα μου! καφεδάκι, τσιγαράκι... Μια χαρά σε βρίσκω. Καλό σου απόγευμα!
Φιλιά
Νατάσα
----- Original Message ----- From: "Χρυσούλα Καραθύμιου" <chrisakarr...@freemail.gr>
Sent: Friday, October 19, 2012 4:27 PM
Subject: Re: [Orasi] Για την Σαλονίκη και τις Σαλονικές

Αν και το άκουσα μόλις τώρα μια χαρά το απόλαυσα.
Και τσιγάρο έχω και καφέ. Λες και με γέννησες, με αντπροσωπεύει κάργα!!!

Στις 19/10/2012 1:05 μμ, ο/η Σκορδίλης Σπύρος έγραψε:
για να μήν παραπονιέσε πάρε και εσύ ενα πρωινό.
http://www.youtube.com/watch?v=gr1NTNG4lP0
----- Original Message ----- From: "Χρυσούλα Καραθύμιου" <chrisakarr...@freemail.gr>
Sent: Friday, October 19, 2012 10:49 AM

Καλημέρα!
Με κέφια βλέπω ξυπνήσατε σήμερα! Κι εγώ πίνω το καφεδάκι μου ευχάριστα με την στοιχομυθία των τραγουδιών που βάζετε χαχα!

Στις 19/10/2012 6:41 πμ, ο/η Σκορδίλης Σπύρος έγραψε:
http://www.youtube.com/watch?v=vVahbYc-wr0
----- Original Message ----- From: "ΝΙΚΟΣ ΧΑΡΙΤΟΣ" <nxari...@freemail.gr>