Τάκη, με το που θα πατήσεις αυτό που σου έστειλα αν είναι σωστά
εγκατεστημένα τα προγράμματα θα παίξει.
--Κώστας--

-----Αρχικό μήνυμα----- From: PAntonop
Sent: Saturday, October 20, 2012 11:54 AM
To: Kostas Theodoropoulos
Subject: Re: [Orasi] Ερώτηση

Κώστα μου, σε ευχαριστώ, θα το δοκιμάσω, πιστεύω όμως ότι θα με βγάλει
ακριβώς στη σελίδα που δεν φορτώνει σωστά. Τάκης

-----Original Message----- From: Kostas Theodoropoulos
Sent: Saturday, October 20, 2012 11:43 AM
To: PAntonop ; orasi mailing list

Καλημέρα Τάκη.
http://www.skai.gr/player/tvlive
και ακούς ή βλέπεις τηλεόραση.
χαιρετισμούς πολλούς

Sent: Saturday, October 20, 2012 9:04 AM
To: orasi mailing list
Subject: [Orasi] Ερώτηση

Καλημέρα από τα Γιάννενα,
Ήθελα να ρωτήσω, μήπως κανείς ξέρει αν υπάρχει τρόπος να βρω εύκολα το
ηχητικό κομάτι της τηλεόρασης του σκάι; Έχω μεγάλο πρόβλημα στη σύνδεση με
την τηλεόραση, και, όπως μου είπε ένας πολύ καλός μου φοιτητής και φίλος, το
πρόβλημα δεν εστιάζεται στον υπολογιστή μου, αλλά στη σύνδεση. Επειδή η
μητέρα μου θέλει να βλέπει το Σουλεϊμάν εκείνη την ώρα, θα ήταν καλύτερο για
εμένα να ακούω τις ειδήσεις των 9 στον υπολογιστή. Ωστόσο, θα με
εξυπηρετούσε πολύ, αν μπορούσα να έχω μόνο τον ήχο της τηλεόρασης, ακριβώς
όπως τον έχω για το ραδιόφωνο. Υπάρχει τέτοια δυνατότητα;
               Ευχαριστώ,