Sent: Wednesday, October 31, 2012 9:39 PM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi]Μικρά προβλήματα με τον καινούριο μου φοριτό υπολογιστή

Γεια σας.
Τελικά διορθώθηκε και το πρόβλημα με το skype.
Βασικά υπάρχουν δύο επιλογές για έξοδο ήχου. Η μιά λέει ηχεία και
ακουστικά hdt audio codek κάτι τέτοιο και η άλλη λέει επικοινωνιών
ηχεία και ακουστικά.
Μάλλον ήταν επιλεγμένο αυτό των επικοινωνιών και έπρεπε να το αλλάξω
στο άλλο. Τώρα δουλεύει μιά χαρά.
Νίκος