καλημερα νικο το σανφορ το εχω εγω αλλα δε ξερω πως να στο στειλω

From: "Nikos Demetriou" <nikosdemetr...@googlemail.com>
Sent: Thursday, November 01, 2012 9:53 AM
To: "mirasou" <mira...@freelists.org>; "orasi mailing list" <orasi@hostvis.net>
Subject: [Orasi] Sound forge

Γεια σας.
Το sound forge είναι πρόγραμα επεξεργασίας ήχου ανάλογο του audacity,
gold wave και λυπά.
Αν έχει κάποιος την έκδοση του sound forge 8 θα την ήθελα αν είναι έφκολο.
Είναι από τις πολύ λίγες φορές που ζητώ πρόγραμα. Συνήθως θέλω να τα
αγοράζω μόνος μου αλλά διάβασα πως η τελεφταία έκδοση του soundforge
10 έχει κάποια προβλήματα στην προσβασιμότητα άρα και να το αγωράσω θα
έχω προβλήματα.
Στην δουλειά χρησιμοποιούμε το adobe audition αλλά τώρα στον καινούριο
μου υπολογιστή θα ήθελα να εγκαταστήσω και να μάθω το sound forge
διότι είναι ένα πολύ διαδεδωμένο πρόγραμα με πολλέ ςδυνατότητες και
πιο προσιτό στην τιμή από το audition.
Νίκος

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature
database 7647 (20121031) __________