Γεια σου Πωλίνα.
Δεν ξέρω πολλά για το java αφού τώρα στον κενούριο υπολογιστή δεν ξέρω
καν αν είναι εγκατεστημένο ή όχι.
Το Access Bridge όμως πιστεύω πως δεν έχει να κάνει με ιστοσελίδες
αλλά με προγράματα που έχουν γραφτεί στην γλώσσα java. Ένα παράδειγμα
ήταν το open office που δεν ήταν προσβάσιμο χωρίς το Access Bridge.
Πιστεύω κάτι άλλο πρέπει να φταίει με το πρόβλημα που έχεις στο facebook.
Πολύ πυθανόν να έκαναν μιά αλλαγή όπως αυτές που κάνουν πολύ συχνά και
χάλασαν την προσβασιμότητα της σελίδας οι ίδιοι.
Μπορεί και να κάνω λάθος όμως.
Νίκος