Κι εγώ αυτό καταλαβαίνω.... εκτός αν πρόκειται για παραπλανητική διαφήμιση... χιχιχιχιχιχι!!

Πωλίνα Π.

Στις 1/11/2012 10:56 μμ, ο/η Nikos Demetriou έγραψε:
Γεια σας και πάλι.
Μόλης μπήκα στην σελίδα του opty guide και βρήκα το ακόλουθο που δεν
κατάλαβα καλά τι σημαίνει.
The OptiGuide demo will run for one hour, and then it must be
restarted, though you need not restart the whole system. Lastly,
settings are not saved in the demo.
Τι ακριβώς ενοεί not restart the whole system?
Μήπως ενοεί πως απλά επανεκινούμε τον αναγνώστη οθόνης και δουλεύει?
Θα διαβάσω και τις οδηγίες και βλέπουμε.
Νίκος