Ναι διστυχώς είναι έτσι ακριβώς, όπως τα λέγατε τότε.

Στις 8/11/2012 11:07 πμ, ο/η ΝΙΚΟΣ ΧΑΡΙΤΟΣ έγραψε:
όταν λείπει το όραμα, όσες επιτροπές και αν συσταθούν, θα τρώγονται από το ίδιο το σύστημα. πως για παράδειγμα θα φτίάξεις ένα σύλλογο όταν δεν υπάρχει συλλογικότητα; θα θυμιθώ εδώ κάποιες σοφές κουβέντες σου, ω! πάνσοφε σπύρο, που μου είχες γράψει σε αυτή τη λίστα. οι κουβέντες σου αυτές ήταν σε έμετρη μορφή. ενώ εγώ έγραφα:
Εμπρώς λοιπών όλλοι μαζί να φτίαξουμε φορέα,

Που θα εκφράζει τους πολλούς και όχι μια παρέα.

Ας είναι η λίστα ο ιδρειτής με’μάς συμπαραστάτες,

Και στις προκλήσεις των καιρών, να βάλουμε όλλοι πλάτες.

Απάντηση Σπύρου Σκορδήλη.

Μακάρι απ’τη λίστα μας να φτιάχναμε φορέα,

Που να εκφράζει τους τυφλούς και όλα τα αμέα.

Νομίζω όμως Νίκο μου πως δεν είναι ο χρόνος,

Γιατί καθένας σήμερα, πορεύεται πια μόνος.

Καθένας απελπίστηκε. Να εργαστεί δε θέλει

Και άντε τώρα μάζευτους, όλους με το τσιγκέλι.

δε σου κρύβω ότι με ενοχλούσε τότε να ακούω αυτά τα λόγια. πίστευα ως αφελής που ήμουνα, ότι λείπει εκείνος που θα κάνει την αρχή και ότι αν βρισκόταν, θα έβρισκε συμπαραστάτες. μετά λύπης μου όμως, διαπίστωσα πως είχες απόλιτο δίκιο τότε. δυστυχώς η επιτροπή εργαζομένων ανέργων, αποδείχτηκε ότι ήταν κάτι καθαρά ευκαιριακό.

--- Original Message ----- From: "Σκορδίλης Σπύρος" <spyri...@otenet.gr>