Νίκο! Δεν μας τα είπες όλα όσα έγιναν στο μάθημα όμως!

Στις 16/11/2012 8:16 μμ, ο/η ΝΙΚΟΣ ΧΑΡΙΤΟΣ έγραψε:
  Μάθημα computer

Η ιστορία που θα διαβάσετε, είναι προϊόν μυθοπλασίας. Συνεπώς, οποιαδήποτε
ομοιότητα με πραγματικά γεγονότα είναι εντελώς συμπτωματική.

Τα πρόσωπα είναι υπαρκτά και τα χρησιμοποίησα προκειμένου να υφάνω το μύθο μου.

  Μάθημα computer

ποίημα

Προχθές πήγα στο δάσκαλο, να κάνουμε computer,

Ανοίγω υπολογιστή, μα ξέχασα το yiuzer.

Εντάξει! Μην αγχώνεσαι, για το μηχάνημά σου,

Φαντάζομαι πως θα'βαλες, για yiuzer, το όνομά σου.

Ναι! Φίλε τώρα που το λες, αυτό σαν να θυμάμαι.

Το όνομά μου έβαλα, οπότε, προχωράμε.

Με ρώτησε τον password, αυτόν, δεν τον θυμάσαι;

Όχι! Του απαντάω εγώ, μου λέει, πανάθεμάσαι.

Πώς να ανοίξω δε μου λες, μηχάνημα δικό σου;

Στύψ'το μυαλό σου τώρα δα, στο λέω για το καλό σου.

Αν δε βρεθεί ο κωδικός, το laptop σου να ανοίξεις,

Φοβάμαι ότι στο format, φίλε, θα καταλήξεις.

Να είχα βάλει password, ημέρα γενεθλίων;

Σιγά μην έβαλες του wgo, βιβλίο των αθλίων.

Τη μέρα λες να έβαλα, που έπιασα δουλειά;

Με αυτά που ακούω σύντομα, θα ψάχνω για μαλλιά.

Τώρα τι θέλεις να σου πω! Συνέχεια με μπερδεύεις.

Να προσπαθώ να θυμηθώ κι εσύ να με δουλεύεις.

Εγώ ρε παλικάρι μου σου φταίω; Αϊ στο καλό σου!

Για κάνε μου τη χάρη μου, που έχεις το μυαλό σου;

Άσε με λίγο να σκεφτώ, ηρέμησε ρε Κώστα!

Τον pazuord να θυμηθώ κι ύστερα αν θέλεις χώστα.

Λες να χρησιμοποίησα, του γάμου την ημέρα;

Αυτό κι αν θες να το ξεχνάς, δε σε αφήνει η βέρα.

Θέλω να αυτοσυγκεντρωθώ, ο κωδικός για να'ρθει,

Μα εκεί που πάω να θυμηθώ, πετάγεσαι! Νισάφι!

Βρε, τον κακό σου τον καιρό! Σου λέω και το φλάρο,

Να σε ακούω δε μπορώ, θα πάω για τσιγάρο.

Αν θυμηθείς στο μεταξύ, τι pazuord είχες βάλει,

Σήκωσ'το χέρι το δεξί κι εγώ θα έρθω πάλι.

Ουφ! Επιτέλους! έφυγε! Θεέ μου ηρεμία!

Να'βαλα με τη σύζυγο, μήπως τη γνωριμία;

Κάτσε!πότε τη γνώρισα; Ούτε κι αυτό θυμάμαι!

Τα έχω παίξει εντελώς, θα τρελαθώ Μιλάμε.

Το ενενήντατέσερα; Η μύτη μου με τρώει!

Φτου σου γαμώ το! Έχασα! αυτή ήταν μια πρώην.

Ίσως και να τη γνώρισα, το ενενήνταπέντε.

Αυτά παθαίνω! Χώρισα, έκτοτε άλλες πέντε.

Θυμήθηκα! Τη γνώρισα, το ενενήνταοχτό.

Αμφιβολία δε χωρά, καμία για αυτό.

Πάλι καλά που έφυγε, ο Κώστας, για να δω!

Δούλεμα που θα μου'ριχνε, αν ήτανε εδώ!

Πολύ βαθιά συγκίνηση! Τόση, που νιώθω ρίγη!

Γιατί με μία κίνηση, το laptop μου ανοίγει.

Δεν το πιστεύω! Έκανα, σωστή επιλογή,

Απ τη χαρά μου έβγαλα, μια δυνατή κραυγή.

Bingo! Το βρήκα! Φώναξα κι ο Κώστας τρομαγμένος,

Μπαίνει μέσα στην αίθουσα, πολύ αναστατωμένος.

Τι έπαθες αγόρι μου; Μήπως είσαι βλαμμένος;

Όχι! Το βρήκα Κώστα μου, νιώθω ανακουφισμένος.

Αμέσως μες στο κινητό, γράψ'το μην το ξεχάσεις,

Είναι σημαντικό αυτό, κοίταξε, μην το χάσεις.

Όχι! Δεν πρόκειται ποτέ, φίλε να το ξεχάσω,

Γιατί αν δε θυμάμαι αυτό, φουρτούνες θα περάσω.

Είναι για μένα ορόσημο, αυτή η ημερομηνία,

Τότε που με τη σύζυγο, είχαμε γνωριμία.

Την έβαλα σαν pazuord, στον υπολογιστή,

Για να τη χρησιμοποιώ, ποτέ μην ξεχαστεί.

Καλά! Δικό σου πρόβλημα! Εσύ όπως ορίζεις.

πρέπει και λίγο μάθημα να κάνεις, δε νομίζεις;

Μάθημα; Μα ποιο μάθημα; Δε σε καταλαβαίνω.

Γιατί ήρθες σήμερα εδώ; Δεν πας καλά! Επιμένω.

Δεν ήρθες για να κάνουμε, windows τα εφτά;

Γι αυτό ήρθα! Παραδέχομαι, άστα όμως αυτά.

Πέρασα τέτοια φόρτιση, τον pazuord να ψάχνω,

Δική μου η απόφαση, μάθημα, δε θα κάνω.

Τις σημειώσεις βάλε μου, εδώ, μες'το φλασάκι,

Μιας κι έχουμε καλό καιρό, πάμε να πιούμε ουζάκι.

Νίκος Χαρίτος

Χρυσούλα