Κωστή η εκπομπή του μοοτσαρη είναι μια απο τις αγαπημένες μου. Εχθές δυστυχώς
δεν άντεξε λόγω βαριάς ιωσης. Απο όσο ξέρω το κόντρα δεν εχει στη σελίδα video
on demand. Ξέρεις αν κάποιος την εχει γράψει;

Γιάννης Μουταφης
Iphone4s

21 Νοε 2012, 15:21, ο/η "Kostas Theodoropoulos" <ks...@otenet.gr> έγραψε: