Γεια σου Κώστα.
Ίσως να μην εξήγησα καλά το πρόβλημα μου.
Στον υπολογιστή μου δεν έχω το jaws να ξεκινά αφτόματα με τα windows
αφού το χρησιμοποιώ πολύ σπάνια.
Το πρόβλημα είναι πως αν ανάψω τον υπολογιστή μου και μετά από δύο
ώρες θέλω το jaws δεν θα δουλέψει και μου λέει πως τα 40 λεπτά
πέρασαν. Ενώ κανωνικά τα 40 λεπτά θα έπρεπε να αρχήσουν να μετρούν από
την στιγμή που τρέχω το jaws.
Παλιά όταν είχα jaws 13 στον υπολογιστή μου που έτρεχε windows xp δεν
υπήρχε αυτό το πρόβλημα.
Μπορεί να είχα ανοιχτό τον υπολογιστή για ώρες και να έτρεχα το jaws
και θα δούλευε για 40 λεπτά από την στιγμή που το έτρεχα.
Ελπίζω να το εξήγησα καλύτερα τώρα.
Νίκος