Γεια σου Στέλιο.
Ναί στα Αγγλικά track σημένει κανάλι όπως ακριβώς το περιέγραψες
δηλαδή η δυνατότητα να γράφουμε το ένα όργανο πάνω στο άλλο και να τα
μιξάρουμε μετά όπως θέλουμε.
Η λέξη channel παραπέμπει περισότερο στο δεξί και αριστερό κανάλι που
χρειαζόμαστε για να παίξουμε έναν ήχο στερεοφωνικά.
 Με λίγα λόγια το τι ακούμε στο δεξί ηχείο και τι στο αριστερό.

Το sonar επιτρέπει την εγγραφή σε πολαπλά κανάλια ήτε σε audio ήτε σε
midi για αυτό γνώμη μου είναι πως είναι πολύ απαραίτητο πρόγραμα για
κάποιον που θέλει να ασχοληθεί σοβαρά με την μουσική.
Εγώ δεν μπορώ να πω ότι ξέρω και πολλά σε αυτόν τον τομέα μιά και έχει
λίγα χρόνια να ασχοληθώ.
Η δουλειά μου επικεντρώνεται στην επεξεργασία ομιλίας όπως περιοδικά
και βιβλία για αυτό τα προγράματα όπως το adobe audition, sound forge
και goldwave με ικανοποιούν πλήρος.
Νίκος