Καλημέρα Τατιάνα. Για αυτό υπάρχουν τα αρχικά μηνύματα και οι απαντήσεις στην συνέχεια ώστε κάποιος να μπορεί να παρακολουθεί ολόκληρο τον διάλογο όπως εξελίχθηκε και πολύ καλά κάνεις που το επιβεβαιώνεις. Σε σχέση με την εκπομπή από βδομάδα θα συνενοηθώ με την παραγωγή να μου πουν αν υπάρχει στο αρχείο τους.
Χαιρετισμούς
--Κώστας--

-----Αρχικό μήνυμα----- From: Tatiana Nisioti
Sent: Saturday, November 24, 2012 9:20 AM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] σήμερα στο contra channel

Καλημέρα σ' όλους κι όλες εδώ!!
Τελικά, καλά κάνετε και δε σβήνετε, όσοι απαντάτε, τα αρχικά μηνύματα,
γιατί, όπως έχω καταλήξει να σας διαβάζω Σάββατο πρωί που πίνω καφέ....,
μόνο έτσι έχω ολοκληρωμένη εικόνα!
Ξεκινώντας, πάντα, από το τέλος....: Καλά, ρε συ, Νικόλα, η ταλεντάρα σου να
κρατάς τη ρήμα και να είσαι κι εύστοχος και καυστικός, δεν ύπάρχει!!!!!
Τώρα...., ως προς την τηλεοπτική εμφάνιση του Κώστα...: Παιδιά, εγώ
τηλεόραση δεν παρακολουθώ καθόλου (καθόλου όμως....!) - κι όχι, ασφαλώς
επειδη΄είμαι τυφλή - το έχω επιλε΄ξει συνειδητά τα δύο-τρία τελευταία
χρόνια, αφού - πλην ε-λα-χί-στων εξαιρέσεων - τη βρίσκω να έχει πιάσει
πάτο...., δυστυχώς και στο ενημερωτικό κομμάτι, κι αφού καλύπτομαι από το
ραδιόφωνο ή το διαδίκτυο. ....Όπερ, μεθερμηνευόμενον..., Κώστα, λογικά, θα
πρέπει να σου δώσουν - αν όχι ήδη - κόπια της εκποπμπής. Σε παρακαλώ,
λοιπόν, κι εγώ, όταν υπάρξει κάποιο link ή video αυτής, θα με ενδιέφερε να
το ακούσω. Άλλωστε, εκτιμώ και τον Μπότσαρη ως δημοσιογράφο, και ασφαλώς κι
εσένα - παρά τις.. τυχόν διαφωνίες μας.

Καλό σας σαββατοκύριακο!!
----- Original Message ----- From: "Γιάννης Μουτάφης" <moutafis...@gmail.com>
Sent: Saturday, November 24, 2012 8:43 AM

Εύγε!

Γιάννης Μουταφης
Iphone4s

24 Νοε 2012, 2:50, ο/η ΝΙΚΟΣ ΧΑΡΙΤΟΣ <nxari...@freemail.gr> έγραψε:

Ο λίσταρχος στο kondra tsanel

Ποίημα

Δε θέλω με τους στίχους μου αυτούς να πάω κόντρα,

Στο λίσταρχο που βρέθηκε, σε εκπομπή του kondra.

Μια εκπομπή που σήμερα, αδύνατων να βρεις,

Από τη μία παίχτηκε, τυ νύχτα, ως τις τρεις.

Άραγε ήταν ζωντανή; Ή ηχογραφημένη;

Είναι απορία μου αυτή κι ακόμα παραμένει,

Πως έμεινε ο λίσταρχος, ξύπνιος ως τις τρεις,

Πάντως εγώ το βράδυ αυτό, κοιμήθηκα νωρίς.

Εντάξει! Πριν την εκπομπή, ίσως να ήπιε νες,

Όμως κανένα ρεπορτάζ, δε βρέθηκε εκτενές.

Γιατί αυτή η εκπομπή, πέρασε στα ψηλά;

Ο λίσταρχος τι έχει πει, την πιάτσα που χαλά;

Τι διάολο! Τόσο αντί star, είναι και δεν πουλά;

Αν μίλησε για τη δημάρ, την πάτησε απλά.

Σε εκείνους που τον έβλεπαν, σίγουρα έφερε νύστα.

Γιατί δεν πήγες να τους πεις, λίσταρχε για τη λίστα;

στον κόσμο περισσότερο, θα είχε ενδιαφέρων,

με τη δημάρ, τις θέσεις της, ποιος ασχολείται πλέων;

Για ανθρώπους φίλε αν πήγαινες, να μίλαγες απλούς,

Καημένους συμπολίτες μας, ανάπηρους! τυφλούς,

Που’φαγαν δούλεμα πολύ, χοντρό απ’το Στουρνάρα

Κι ένιωσαν σαν να χύθηκε, το γάλα απ’την καρδάρα.

Να πεις για πραξικόπημα, σε αυτούς οδυνηρό.

Σαν ένα σφυροκόπημα, απάνθρωπο! Σκληρό.

Που χάνουν επιδόματα γάμου, μα και συντάξεις,

Γι αυτές τις ξεδιάντροπες, αν μίλαγες τις πράξεις,

Αν είχες βγάλει των τυφλών, οργή! Θυμό! και θλίψη,

Σίγουρα η τηλεθέαση, θα ανέβαινε στα ύψη.

Κλείνοντας, αν δεν τα’θελες, δε θα στα είχα ρίξει.

Νομίζω φίλοι θα’μαστε, δε θα’ρθουμε σε ρήξη.

Μου’δωσες το δικαίωμα, ποίημα να σου γράψω,

Πολύ κακό ελάττωμα! Να μη μπορώ να πάψω.

Νίκος Χαρίτος

----- Original Message ----- From: "Kostas Theodoropoulos" <ks...@otenet.gr>
Sent: Thursday, November 22, 2012 11:32 PM

Ξέρεις πως δεν με ενοχλούν τα ποιήματα είναι και ευκαιρία να σε απολαμβάνουμε. άστα που να στα λέω με κατάντησαν μνημονιακό...
κατά τα άλλα ρώτησε την μαμά της πωλίνας που την είδε.
--Κώστας--

-----Αρχικό μήνυμα----- From: ΝΙΚΟΣ ΧΑΡΙΤΟΣ