Ευχαριστώ Κώστα για την βοήθεια σου, το νέο πρόγραμμα nvda_2012.3.1 το έχω κατεβάσει αλλά θα ήθελα μία φωνή που να μην κουράζαμε να την ακούω και να καταλαβαίνω τη λέει, το θέλω βασικά για να διαβάζω κείμενα όπως αυτά που ανταλλάσουμε εδώ στο όραση, στο διαδίκτυο κείμενα που θα τα επιλέγω εγώ.

Δεν ξέρω αν υπάρχει τέτοιο, ψάχνω κάτι να μου διαβάζει όπως περίπου η σύζυγος μου. Ψάχνω πολλά;

Μένος

----- Original Message ----- From: "Kostas Theodoropoulos" <ks...@otenet.gr>
Sent: Thursday, December 13, 2012 9:29 PM
Subject: Re: [Orasi] nvda.gr: Νέα έκδοση του NVDA 2012.3.1

Μένο, κατέβασε το από εδώ
https://dl.dropbox.com/u/46457385/nvda_2012.2.exe

-----Αρχικό μήνυμα----- From: Μένος
Sent: Thursday, December 13, 2012 8:55 PM
To: orasi mailing list

Πολίνα Νίκο και Κώστα σας ευχαριστώ για την βοήθεια, όμως δεν μπόρεσα να την
αξιοποιήσω, αισθάνομαι ήδη στουρνάρι αλλά ευτυχώς όχι Στουρνάρας χα χα χα.

Μπαίνω στο site του NVDA, ο πλοηγός που έχω μου το μεταφράζει αυτόματα, αλλά
παρόλα αυτά δεν βγάζω άκρη. Γιατί να είναι τόσο δύσκολο.

----- Original Message ----- From: "Kostas Theodoropoulos" <ks...@otenet.gr>
Sent: Thursday, December 13, 2012 11:44 AM

Καλημέρα Μένο. όπως έγραψε παρα πάνω η Πωλίνα μπορείς να τρέξεις όποια δήποτε φωνή υποστηρίζει το πρωτόκολο msapi. Πρακτικά μπορείς να τρέξεις τον δημήτρη της acapela ή τις φωνές της einoetics όπως την Μαρία ή την Πινελόπη. Στο τέλος των μηνυμάτων υπάρχει η σελίδα από την οποία μπορείς να κατεβάσεις δωρεάν το nvda.
--Kostas--

-----Αρχικό μήνυμα----- From: Μένος