ολυ καλο μπραβο

From: "ΝΙΚΟΣ ΧΑΡΙΤΟΣ" <nxari...@freemail.gr>
Sent: Tuesday, January 15, 2013 7:18 AM
To: "orasi mailing list" <orasi@hostvis.net>
Subject: [Orasi] συνέντευξη του υπουργού εργασίας σε Αθηναϊκή εφημερίδα

Συνέντευξη για αυτούς που εξαιρούνται αλλά κε τους άλλους που δεν εξαιρούνται από τις περικοπές στις συντάξεις του υπουργού εργασίας σε Αθηναϊκή εφημερίδα

Άντε! Το είδαμε κι αυτό! Άφωνοι! Τι να πούμε;

Άραγε από δω και μπρος, τι μένει για να δούμε;

Κύρωση νομοθετικού, απ'τη βουλή πλαισίου,

Εξαίρεση για ανάπηρους, μόνο του δημοσίου.

Καλά! Κι οι εργαζόμενοι; Πιπέρι βρε! στη γλώσσα!

Αυτοί είναι ευνοούμενοι! κι έχουν κερδίσει τόσα,

Πες'τους να κάτσουνε καλά και άλλα μη γυρεύουν,

Τα πράγματα είναι απλά! δε φτάνει που δουλεύουν;

Υπέστησαν περικοπές, και σε μισθούς και δώρα!

Είσαι αχάριστος! Για πες, τι θες να γίνει τώρα;

Για Χρόνια αυτοί δεν ήτανε, απ'τους προνομιούχους;

Ήρθε ο καιρός να πούμε ναι! και στους συνταξιούχους.

Κι οι σύνταξη λαμβάνοντες, των αλονών ταμείων;

Ετούτοι στις συντάξεις τους, γιατί να δούνε μείον;

Σε ποιους μωρέ αναφέρεσαι; Στου Οτέ; στους δεηνζίδες;

Ή για τους τραπεζιτικούς, του κράτους νταβατζήδες;

Μισθούς σαν εργαζόμενοι! Δεν είχαν ρετιρέ;

Τώρα παραπονούμενοι! Βγαίνουν κι ετούτοι ρε;

Να κάνουν μόκο! Αλλιώς θα βγω και θα τους πω ξεφτίλες.

Με τι μωρέ τις έχτισαν! Όλοι τους τέτοιες βίλες;

Τώρα δε φτάνουν τα λεφτά! Για να τις συντηρήσουν;

Πες'τους πως πέθαναν αυτά! Ας παν να τις πουλήσουν.

Κι αυτοί που πήραν σύνταξη, με ασφάλιση του ικα;

Να δω γι αυτούς τι θα μου πεις! Ορίστε! Να! Σου βρήκα!

Άκουσε φιλαράκο μου! Με υπουργούς, μην παίζεις!

Γνωρίζεις την απάντηση, τώρα και με εμπαίζεις.

Λόγια κακά στο στόμα μου, θέλεις να βάλεις μόνο,

Μα θα τα ακούσεις! Θα στα πω! Καθόλου δεν κωλώνω.

Ποιοι είναι αυτοί που δούλευαν, με ασφάλιση του ικα;

Που απ'τα γεννοφάσκια τους! Είχανε πάρει προίκα;

Απ το πασοκ διορισμό! Τι θέλεις; να ξεχάσω;

Σου λέω βγάλε το σκασμό, κοντεύω να ξεράσω.

Κάηκε πλέων το πασοκ! Τις στάχτες, μη σκαλίζεις.

Τι είπες; Δε σε άκουσα! Μόνο σου, μην ψελλίζεις.

Αν θέλεις μίλα δυνατά! Δεν τρώω εγώ τη φόλα,

Στα δάχτυλα τα παίζω αυτά, θα στα απαντήσω όλα.

Βλέπω πως τελειώσαμε! Δεν έχεις τίποτ'άλο.

Έχω και για κατούρημα, το σκύλο μου να βγάλω!

Πάρα πολύ σε ευχαριστώ! Για τη φιλοξενία,

Μία κουβέντα στο λαό, μην έχει αγωνία.

Νίκος Χαρίτος

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature
database 7893 (20130114) __________