ποπό αποκαλήψεις χαχα.
----- Original Message ----- From: "Μενέλαος Μαρκοδημητράκης" <meno...@cyta.gr>
Sent: Sunday, February 10, 2013 11:25 PM
Subject: Re: [Orasi] η πρώτη κούπα της χρονιάς είναι γεγονός

Νίκο θυμάμαι πως μου προέκυψε ευτυχώς για λίγο καιρό το προσωνύμιο είβαλα (έβαλα), παίζαμε ποδόσφαιρο και κάποια στιγμή γίνετε πέναλτι, μη με ρωτήσετε ποιος το είδε, τότε λέει σε εμένα ο Βαλάντης που είναι ολικά τυφλός, Μένιο βάλε την μπάλα στο πέναλτι, εγώ του απαντώ την είβαλα, μετά από λίγο μου ξανά λέει βάλε την μπάλα στο πέναλτι, εγώ του ξανά λέω μα την είβαλα, αυτό επαναλήφτηκε μερικές φορές, ώσπου ο Βαλάντης έγινε τούρκος από τα νεύρα του, όταν κατάλαβε τι είχε συμβεί άρχισε να με φωνάζει είβαλα, γιατί όπως μου είπε του είχε φανεί απίστευτα παράξενη λέξη.

Τώρα που λέω για τον Βαλάντη τον Καμαρινό από την Σπάρτη, τους πρώτους μήνες στο ΚΕΑΤ, με έβαλαν σε ένα θάλαμο που ήμασταν συνολικά 8 παιδιά, ήταν λοιπόν μοιραίο κάθε βράδυ όταν πέφταμε για ύπνο, να μυρίζει μια ελαφριά ποδαρίλα ας την πω, τότε λοιπόν ο Βαλάντης μας επέβαλε με την ανοχή των επιμελητριών να πλένουμε όλοι κάθε βράδυ τα πόδια μας, είχε όμως ένα πρόβλημα, πως θα ήξερε ότι έχουμε πλύνει τα πόδια μας αφού δεν έβλεπε, τότε σκέφτηκε το εξής, αμέσως μετά το πλύσιμο των ποδιών όλων μας, έπρεπε να περάσουμε από τον Βαλάντη, να πιάσει τα πόδια μας και να διαπιστώσει ιδιοχείρως ότι είναι βρεγμένα, και έτσι μας άφηνε να περάσουμε να κοιμηθούμε.

Και έτσι για την ιστορία να πω ότι μόνο ο Γρηγόρης δεν δέχτηκε να υποβάλετε σε αυτό το τεστ