πολύ ενδιαφέρον. το πρόβλημα για μάς είναι πως είσαι θεσσαλονίκη, εκτός αν κατεβένης κάπια στιγμή πρός τα κάτω να συντονιστούμε να το δούμε. ----- Original Message ----- From: "Σωτήρης Κουμτζης" <kumt...@otenet.gr>
Sent: Wednesday, March 06, 2013 5:25 PM
Subject: Re: [Orasi] Ηλεκτρονικό μπαστούνι για άτομα με προβλήματα όρασης

Λοιπόν παιδιά εγώ αυτό το μπαστούνι του έχω στα χεριά μου εδω και τέσσερις μήνες η τιμή είναι αυτή που μας είπε ο Νίκος πραγματικά αισθάνομαι μεγάλη ανασφάλεια Οταν κυκλοφορώ χωρίς αυτό το μπαστούνι. θα ήθελα αν θέλει κάποιος να έρθει σε επαφή μαζί μου για να μπορέσει να το δοκιμάσει. μπορείς να περνάς αναμεσά απο δύο αυτοκίνητα χωρίς καν να σκονιστεις. είναι μεγάλη ευκολία.

Από το iPad μου Σωτηρης Κουμτζης

6 Μαρ 2013, 15:49, ο/η "Kostas Theodoropoulos" <ks...@otenet.gr> έγραψε:

Καλησπέρα Νίκο. Να είσαι καλά, πολύ χρήσιμες πληροφορίες.
--Κώστας--

-----Αρχικό μήνυμα----- From: Nick Panagopoulos (enLogic)