Γεια χαρά σε όλους.
Σήμερα, επιτέλους, όπως ήταν αναμενόμενο, ήρθε στο Samsong Galaxy note II η
αναβάθμιση για το android 4.1.2.
Η διαδικασία εγκατάστασης και αναβάθμισης της συσκευής έγινε χωρίς προβλήματα
και είναι απόλυτα προσβάσιμη, αν και σε κάποια φάση ήταν λίγο τρομακτική μετά
την επανεκίνιση γιατί άργησε na μιλήσει αρκετά. όλα καλά πάντως.
Μέχρι τώρα δεν έχω δει κάτι συνταρακτικό να αναφέρω σε ότι αφορά την
προσβασιμότητα ή κάτι άλλο.
Με την ευκαιρία να πω ότι έχω ήδη εγκαταστήσει τη νέα έκδοση του Talk back που
όπως ήδη ξέρετε κυκλοφορεί εδώ και λίγες μέρες.
Εμένα μου αρέσει πολύ, αν και οι νέοι ήχοι είναι σαν να βρίσκεσαι σε παιδική
χαρά ή σε καζίνο.
Δεν πειράζει όμως, οι πληροφορίες που δίνει είναι πολλές και χρήσιμες, ειδικά
σε χρήστες με συσκευές με οθόνη αφής χωρίς την παρουσία φυσικού πληκτρολογίου,
τις περισσότερες δηλαδή.
Μάλλον έφτασε ο καιρός για νέο αναλυτικό podcast.
Αναμένετε σύντομα!!!!

Νεκτάριος.