πάμε λοιπόν.
http://www.youtube.com/watch?v=tYqhiELTsA0
----- Original Message ----- From: "Kostas Theodoropoulos" <ks...@otenet.gr>
Sent: Sunday, April 21, 2013 9:26 PM
Subject: Re: [Orasi] κείμενο ΜΑΡΙΑ ΜΑΝΙΑΤΑΚΗ

Μαρία, αν μου επιτρέπεται ορισμένες σύντομες παρατηρήσεις:

Το κείμενο ξεκινά με ένα λανθασμένο συλλογισμό ότι στην προ κρίσης εποχή ήταν όλα καλά. Αν λοιπόν ήταν καλά δεν θα είμαστε εδώ σήμερα. Και τότε υπήρχαν φτωχοί και όσοι ζούσαν σχετικά καλά ζούσαν με παροχές που βασίζοταν σε δανεικά είτε από το κράτος είτε από τις τράπεζες. Για παράδειγμα οι κοινωνικές δαπάνες την δεκαετία 200 -2010 σε σχέση με την προηγούμενη δεκαετία ήταν αυξημένες κατά 20%. Αντί όμως να δημιουργηθούν υποδομές που θα προστάτευαν σήμερα ιδιαίτερα τους πιο αδύναμους από την κρίση διοχετεύτηκαν σε πάρτι με πλασματικά επιδόματα και υπερωρίες, πλούσιες ημερίδες, προμήθειες κάθε είδους, εξοπλισμών έπιπλα χαλια ερκοντίσιον κλπ. Η σοβαρή κυρία που είναι η ανάπτυξη μαζί με την φίλη της την ευημερία πέρασε από μπροστά μας αλλά εμείς τις αγνοήσαμε και τις δύο για την πανέμορφη και ξελογιάστρα χλυδή που μας πλάνεψε με τα καμώματα και τις υποσχέσεις της. Και η ανάπτυξη όπως και η κάθε σοβαρή και αξιοπρεπής κυρία για να επιστρέψει πίσω θα πρέπει να ξέρει πως θα ζήσει σε ένα σπίτι που θα υπάρχει αποτελεσματικότητα και υπευθυνότητα στην διαχείριση, σοβαρότητα στα σχέδια μας για το πως θα μεγαλώσουν και θα σπουδάσουν τα παιδιά της σε αυτό. Εν ολίγοις πρέπει να σχεδιάσουμε με όραμα το σπίτι μας και να είσαι σίηγουρη πως αν το κάνουμε θα επιστρέψει και θα ανοίξει την αγκαλιά της να μας υποδεχτεί.
--Κώστας--

-----Αρχικό μήνυμα----- From: Σκορδήλης Σπύρος