Οκ το άλλο το κατέβασα ήδη!!

Είχα και μία άλλη απορία αλά θα επανέλθω κι εγώ, γιατί την ξέχασα!!

Πωλίνα Π.

Στις 26/5/2013 4:10 μμ, ο/η Nektarios Mallas έγραψε:
όχι δε λέμε.
δε λέμε, δε λέμε.
Καλά λοιπόν θα πούμε.
Μία που δοκίμασα παλιότερα και μου άρεσε είναι το Newsrack.
Δεν έχει προεπιλεγμένα RSS feeds αλλά μπορείς να βάλεις εσύ τα δικά σου.
Έχω καιρό να ασχοληθώ με το θέμα. Θα δω και για κάτι άλλο και θα επανέλθω.

Νεκτάριος.