Θέλω να μοιραστώ μαζί σας
την εμπειρία μου από το χθεσινό μπουζούριασμα
στο αστυνομικό τμήμα της Ομόνοιας.
Κατέβηκα με έναν φίλο μου από τα γραφεία της Ε.Σ.Κ
και του αθλητικού σωματείου Κεραυνός για να πάρω καπνό και έναν καφέ.
ήμουν με έναν φίλο μου μαζί ο οποίος βλέπει λίγο
και σας το λέω αυτό γιατί δεν κρατούσαμε μπαστούνι.
Μας σταματάει ένας πιτσιρικάς αστυνομικός και μας ζητάει τα στοιχεία μας.
Ο φίλος μου τα είχε μαζί του, εγώ όχι γιατί δεν πήρα την τσάντα μου.
Δίχνει εκείνος τα στοιχεία του κι εγώ του λέω του αστυνομικού ότι δεν τα έχω
γιατί απλά κατέβηκα να πάρω έναν καφέ. Έλα πάνω του λέω να σου τα δείξω.
Τότε εκείνος μου λέει είσαι πολύ ειρωνική και αφθάδης
και θα σε πάω στο τμήμα για εξακρίβωση.
Ο φίλος μου του λέει, τι πράγματα είναι αυτά εμείς δεν βλέπουμε και μας γνωρίζετε όλοι εδώ,
γιατί θα πρέπει να μας πάτε για εξακρίβωση ενώ σου λέμε ότι την ταυτότητα
την έχουμε πάνω στο σωματείο μας.
Αυτός τα είχε βάλλει μαζί μου και εξακολουθούσε
να μου λέει ότι δεν του μιλάω καλά.
Τι αιννωείς του λέω ότι δεν σου μιλάω καλά?
επειδή σου απευθύνομαι στον ενικό?
μα κι εσύ το ίδιο κάνεις!
Αν αυτό το θεωρείς αφθάδια τι να σου πω.
ναι μου λέει εγώ είμαι ένα όργανο της τάξης κι εσύ δεν μου μιλάς καλά
και εμεταλεύεσαι την αναπηρία σου.
Τα παίρνω κι εγώ εκείνη την ώρα
γιατί μέχρι τότε δεν το είχα πάρει και πολύ στα σοβαρά η αλήθεια είναι.
Άκου να σου πω του λέω,
σου μιλάω στον ενικό γιατί κι εσύ έτσι μου απευθύνεσαι
και που βλέπεις του λέω ότι εκμεταλεύομαι την αναπηρία μου?
Εγώ κατέβηκα να πάρω έναν καφέ
Δεν ασχολήθηκα μαζί σας. Εσύ ήρθες και μ΄επιασες.
Λες και δεν μας έχεις ξανά δει εδώ? Λες και δεν καταλαβαίνεις
αν είμαι πόρνη, ναρκομανής ή λαθρομετανάστης?
Ένας άλλος αστυνομικός του λέει
άστα τα παιδιά να φύγουν και έτσι μας άφησε..
Δεν προλάβαμε να κάνουμε 5 βήματα και φωνάζει πάλι από πίσω.
Ψιτ Ψιτ όχι να μην φύγεις θα σε
πάω στο τμήμα. Τέλος πάντων
εγώ με τον φίλο μου πηγαίναμε μαζί στον δρόμο,
δεξιά μας, μας ακολουθούσε μια μηχανή, αριστερά μας μια άλλη μηχανη
και από πίσω μας δυο πεζοί αστυνομικοί.
Λες και ήμουν η χειρότερη εγκληματίας.
Στο τμήμα βρήκαν τα στοιχεία και ότι είμαι καθαρή
και αντί να με αφήσουν επιτέλους να φύγω
με πήρε μία αστυνομικίνα και μου έκανε σωματικό έλεγχο.
Με έψαξε παντού, μέχρι και μέσα στο  βρακί.
Είναι απαράδεκτοι δεν έχω να πω τίποτε άλλο.
Δεν μπορώ να φανταστώ γιατ΄μου το κάνανε εμένα αυτό το πράγμα.
Γιατί όπως είπε εκείνος ήμουν αφθάδης επειδή δεν του μιλούσα στον πληθυντικό?
δεν σας φαίνεταε λίγο κουφό από την στιγμή που
ούτε κι εκείνος μου μίλαγε στον πληθυντικό?
και άντε ρε παιδί μου κάνανε την εξακρίβωση των στοιχείων, ο σωματικός έλεγχος?
Γιατί αυτός να γίνει.
   Αυτά παιδιά είχα να σας πω...
Τα συμπεράσματα δικά σας για τους φίλους μας τους αστυνομικούς.

--

Χρυσούλα