δηλαδη εγώ που πληρώ όλες αυτές τις προϋποθέσεις, δε χρειάζεται να περάσω κεπά; σόρι που ρωτάω σα χαζός, όμως δε μπορώ να το πιστέψω. δεν πειράζει. θεορήστε με χαζό όμως απαντήστε μου. εγώ έχω το άνω του 80 τοις 100 εφόρου ζωής και πέρασα το καλοκαίρι του 11. δε χρειάζεται να ξανά περάσω ποτέ;
Στις 7/6/2013 6:33 μμ, ο/η Kostas Theodoropoulos έγραψε:
Πόσο πιο απλά να τα γράψουμε σύντροφε. Οι γνωματεύσεις που έχουν εκδοθεί από τις υγειονομικές επιτροπές πριν την 01/09/2011 ισχύουν για τον χρόνο που αναγράφουν. Αν είναι επ αόριστο είναι πρακτικά ισοδύναμες με τα κεπα. Επιπλέον δε για τους τυφλούς πάνω από 80% η εφορία αρκείται και στην βεβαίωση της πρόνοιας που είναι εγεγραμμένος ο φορολογούμενος.
--Κώστας--

-----Αρχικό μήνυμα----- From: Νίκος Χαρίτος
Sent: Friday, June 07, 2013 5:40 PM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] γνωματεύσεις κεπα, υγειονομικών επιτροπών και βεβαιώσεις πρόνοιας

αν καταλαβαίνω αυτό που διαβάζω, εγώ που έχω απόφαση της υγειονομικής
επιτροπής του ικα, δε χρειάζεται να περάσω από κεπα; ας μου το εξιγήσει
κάποιος γιατί άλλα μου λέει ο ένας και άλλα ο άλος. οι γνωματεύσεις των
επιτροπών θα ισχύουν; και για πόσο; μήπως μόνο για φέτος;
Στις 7/6/2013 2:46 μμ, ο/η Kostas Theodoropoulos έγραψε:
επειδή το προηγούμενο διάστημα δημιουργήθηκε σχετική ανησυχία για την ισχύ των γνωματεύσεων των υγειονομικών επιτροπών και αρκετοί προσήλθαν στα κεπα για την απόκτηση νέας καθώς και αν γίνονται δεκτές οι βεβαιώσεις της πρόνοιας του οικίου δήμου που είναι εγεγραμμένοι οι δικαιούχοι με αναπηρία άνω του 80% για την ενημέρωση σας παραθέτω τα σχετικά αποσπάσματα που υπάρχουν στον φορολογικό οδηγό που έχει εκδωθεί από το Υπουργείο Οικονομικών για τις δηλώσεις του 2013.

α) Παρουσιάζετε νοητική καθυστέρηση, φυσική αναπηρία ή ψυχική πάθηση σε ποσοστό 67% και πάνω. Σ'αυτήν την περίπτωση πρέπει να συνυποβάλετε γνωμάτευση της Πρωτοβάθμιας Υγειονομικής Επιτροπής της Νομαρχίας ή του αρμόδιου ΚΕΠΑ, αν η γνωμάτευση εκδόθηκε από 1/9/2011 και μετά, από την οποία να προκύπτει το ποσοστό αναπηρίας 67% και πάνω από νοητική καθυστέρηση, φυσική αναπηρία ή ψυχική πάθηση, τα αίτια αυτής και η χρονική της διάρκεια. Δε λαμβάνεται υπόψη επαγγελματική ή ασφαλιστική αναπηρία. Αν η απόφαση της Υγειονομικής Επιτροπής ισχύει για αόριστο χρόνο, τότε υποβάλλεται μία μόνο φορά. Αντίθετα, αν ισχύει για ορισμένο χρόνο, πρέπει να υποβάλλεται νέα απόφαση μετά τη λήξη της πρώτης. Σημειώνεται ότι οι ήδη εκδοθείσες γνωματεύσεις (πριν την 01.09.2011) από τις Πρωτοβάθμιες Υγειονομικές Επιτροπές των νομαρχιών, μπορούν να χρησιμοποιούνται για την αναγνώριση φορολογικών ελαφρύνσεων επ' αόριστον, αν πρόκειται για επ' αόριστον κρίση, ή αλλιώς μέχρι την ημερομηνία που λήγει η ισχύς τους, (χωρίς να απαιτείται οι ενδιαφερόμενοι να εξετάζονται εκ νέου από τις Υγειονομικές Επιτροπές του ΚΕΠΑ, όπως επισημαίνεται στην αριθμ. πρωτ. Φ80000/οικ.30002/1896/14.12.2011 εγκύκλιο του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης), μόνο εφ' όσον έχουν εκδοθεί σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στις υφιστάμενες σχετικές φορολογικές διατάξεις. Σε περίπτωση που έχουν εκδοθεί ελλιπείς γνωματεύσεις, ή γνωματεύσεις από αναρμόδιες, βάσει του ισχύοντος νομοθετικού πλαισίου, υγειονομικές επιτροπές, δεν είναι δυνατό να γίνουν δεκτές για την αναγνώριση φορολογικών ελαφρύνσεων. β) Είστε τυφλός, γραμμένος στο οικείο μητρώο που τηρείται στη Δ/νση της οικείας Περιφέρειας ή Δήμου. Σ'αυτήν την περίπτωση συνυποβόλτε βεβαίωση της αρμόδιας Διεύθυνσης της οικείας Περιφέρειας ή Δήμου ότι είστε γραμμένος στο μητρώο τυφλών που τηρείται σ'αυτή.