Είσαι ωραίος!
Στις 11/6/2013 10:51 μμ, ο/η Σκορδίλης Σπύρος έγραψε:
το έγραψες πολύ αργά της ποιησής μας μέτρ
γιατί απόψε κλεινουνε ακόμα και την έρτ.
να δώσουν χρήμα δύσκολο, το λέει το ιντερνέτ.
στις 12 κλείνουν πομποί, κλείνουν τηλεοράσεις
και σύ γράφης ποιήματα για τους μη έχοντες οράσεις
καλύτερα το βράδυ σου με άλλα να περάσης
μισθούς και επιδώματα στο λέω να ξεχάσης.
----- Original Message ----- From: "Νίκος Χαρίτος" <nxari...@hol.gr>
Sent: Tuesday, June 11, 2013 10:35 PM
Subject: [Orasi] ένα αργοπορημένο ποίημα

Κινητοποίηση τυφλών στο μέγαρο Μαξίμου

Ποίημα

Κινητοποίηση τυφλών, στο μέγαρο Μαξίμου,

Ζητώντας μια συνάντηση, με τον προθυπουργό.

Σαν να γυρεύεις όαση, στη μέση της ερίμου,

Το Σαμαρά αδύνατον! Να δεις, νομίζω εγώ.

Στη μια πλευρά ήταν η έσκ! Με τα πλακάτ του πάμε!

Από την άλλη η πουδουσού, πολυκομματική.

Εύλογο το ερώτημα! Τι ακροιβώς ζητάμε;

Αντάμα το παράλογο, πάει, με τη λογική.

Μόνο εμείς μη χάσουμε! Κι ας χάνουν όλοι οι άλλοι!

Τούτο παλεύει η πουδουσού, δίχως αναστολή.

Το χρήμα σε όλο το λαό, να επιστραφεί και πάλι.

Θέλει η εσκ! Όμως κι αυτό, δεν είναι υπερβολή;

Το σκοινικό είναι γνωστό, τα τελευταία χρόνια!

Κλούβες κλείνουν την ίσοδο, με αστυνομικούς.

Λες κι οι τυφλοί κουβάλαγαν, μολότοφ και καδρόνια!

Ξεφτίλα κάναν τους θεσμούς, τους δημοκρατικούς.

Με τα πολλά ανέβηκε, μια αντιπροσωπία!

Όμως να δει το Σαμαρά, δεν ήταν εφικτό.

Υσέπραξε συμπάθια, σχεδών φιλανθρωπία!

Είδε τον ιδιέτερο, λιγάκι μουλοχτό.

Γιατί το λέω τώρα αυτό, αμέσως θα εξιγήσω.

Λόγια του αέρα φίλοι μου, ποτέ δε γράφω εγώ.

Ερώτημααναπάντητο, κανένα δε θα αφήσω!

Ιδίως όταν αφορά και τον προθυπουργό.

Το λόγο κάπως έντονα! Η Τσαβαλιά ζητάει,

Την έπνιγε το δίκιο της! Κι έψαχνε να το βρει.

Τότε ο Μαργιόλας φιλικά, στην πλάτη τη χτυπάει!

Της λέει με κατανόηση, ηρέμησε Βιβή.

Ταύρος αυτή μενόμενος! Άστραυτε και βροντούσε!

Σε ένα σημίο αδύνατων, της ήταν να σταθεί.

Για το Χουρδάκη έλεγε, πως την αμφισβητούσε!

Σε αυτά που ο ιδιέτερος, της είχε υποσχεθεί.

Μου’πατε στο τηλέφωνο, εσείς κύριε Μπούρα,

Πως θετικά ο προθυπουργός, το αίτημα έχει δει.

Εκείνος τα χρειάστηκε! Σας λέω, τα βρήκε σκούρα!

Ευχόταν να ανοίξει η γη και να τον καταπιεί.

Των ιδικών των συνθηκών, συνέχισε εκείνη!

Δε μου’πατε πως δέχτηκε και ο προθυπουργός;

Ίδρωνε και ξεϊδρωνε αυτός! Κι απ’τη βιασύνη,

Ήθελε να εξαφανιστεί! Να τρέξει σα λαγός.

Αυτό που είπα, απαντά! Κυρία Τσαβαλιά μου,

Το αίτημα σας λογικό, πως βρίσκω μόνο εγώ.

Αφήστε με λοιπών σωστά! Να κάνω τη δουλειά μου,

Λίαν συντόμως θα τεθεί και στον προθυπουργό.

Θέλουμε τον προθυπουργό! Λεν οι τυφλοί να δούμε,

Πως είναι απαράδεκτος, αυτός ο εμπαιγμός.

Δεν πρόκειται να φύγουμε! Αν δε δικαιωθούμε!

Κι ο Μπούρας τα χρειάστηκε! Σας λέω, ήταν χλομός.

Δεσμεύομαι προσωπικά! Σε δεκαπέντε μέρες,

Να σας ορίσω ραντεβού, με τον προθυπουργό.

Να πιάσαν τόπο των τυφλών, άραγε οι φοβέρες;

Μάλλον μας ξεφορτώθηκε! Έτσι νομίζω εγώ.

Έπεσε και τηλέφωνο, από την προεδρία!

Ότι ο Παπούλιας μίλησε, για μας στο Σαμαρά.

Εκείνος του’πε τους τυφλούς, πως βλέπει με λατρία!

Και σε όλα τους τα αιτήματα, θα σκύψει σοβαρά.

Μένει να περιμένουμε, να δούμε τι θα γίνει!

Προσωπικά εξέληξη, δε βλέπω τελικά.

Όμως θα’χουμε ακαίρεη! Όλοι μας την ευθύνη,

Όταν θα περικόπτωνται και τα προνοιακα.

Νίκος Χαρίτος

Χρυσούλα