καλημερα καλο μηνα και απο μενα καλη βδομαδα

From: "Σκορδίλης Σπύρος" <spyri...@otenet.gr>
Sent: Monday, July 01, 2013 9:48 AM
To: "orasi mailing list" <orasi@hostvis.net>
Subject: Re: [Orasi] Καλό μήνα.

καλημέρα καλό μήνα σε όλους. χρόνια πολλά σε όσους έχουν αργύριδες δαμιανόυς και κοσμάδες. ----- Original Message ----- From: "Jiannis Moutafis" <moutafis...@gmail.com>
Sent: Monday, July 01, 2013 9:31 AM
Subject: [Orasi] Καλό μήνα.

Καλημερα και καλό μήνα σε όλους. Ζηταω συγνώμη για την απουσία μου αλλά μια
η δουλειά μια καινούρια ευρήματα όσο αναφορά το Android και τις εξελίξεις
του δε μου αφήνουν και πολύ χρόνο δυστυχώς.
Στους ήδη γνωρίζοντες θα ήθελα να ρωτήσω κάτι αρκετά κρίσιμο για κάτι που
ετοιμάζω. Σε πληκτρολόγιο αφής σε Android συσκευή και με τη χρήση talkback
πώς μπορούμε να βάλουμε τόνους ή διαλυτικά;. Έχω προσπαθήσει με διαφορά
πληκτρολόγια αλλά εμφανίζονται ασυμβατότητες. Δοκιμάζω εδώ και καιρό την
έκδοση 4.2.2 η οποία είναι σχεδόν επίσημη. Οι λειτουργίες είναι εξαιρετικές
και η μεγέθυνση για εμάς με μειωμένη όραση απλά εξαιρετική και με αρκετές
επιλογές.
Επίσης έχω στα χέρια μου και δοκιμάζω ένα Mini pc TV με λειτουργικό Android 4.1.1 με πληκτρολόγιο usb ένα στικ στην ουσία που μέσα hdmi μετατρέπει την
τηλεόραση σας σε smart TV με κόστος τα 60 ευρώ περίπου.

Λεπτομέρειες σε λίγο μιας και το έλαβα προχθές.