ποοο μπραβο νικο πολυ καλο

From: "Νίκος Χαρίτος" <nxari...@hol.gr>
Sent: Sunday, June 30, 2013 12:26 PM
To: "orasi mailing list" <orasi@hostvis.net>
Subject: [Orasi] το θαύμα του Άδωνη

Το θαύμα του Άδωνη

Όλη η Ελλάδα άφωνη! Με ανοιχτό το στόμα!

Μπροστά στο θαύμα Άδωνη, δεν το πιστεύει ακόμα.

Επικαλείται το Θεό, μα και την Παναγία!

Μιας και τον Άδωνη υπουργό, θα έχει στην υγεία.

Βαθύτατη συγκίνηση, προκάλεσε, το ξέρω.

την πρώτη του όμως κίνηση, ευθείς θα αναφέρω.

Το στάδιο το ολυμπιακό, για πάρτη του έχει κλείσει,

Στο ιατρικό προσωπικό, της χώρας να μιλήσει.

Εκτόξευσε και μια απειλή, για κείνον που θα λείψει,

Πως υπουργού είναι εντολή! Κι ότι θα τον συντρίψει.

Μα πως θα έρθουν οι γιατροί, από την επαρχία;

Κάποιοι αδύνατον! Μπορεί, να έχουν χειρουργεία.

Τίποτα αυτός δεν άκουγε, άρχισε να ουρλιάζει!

Ότι έβρισκε κοπάναγέ, καζάνι είναι που βράζει.

Να κλείσουν οι εντατικές, μίλησα! Τσάκα τσάκα!

Δημόσιες κι ιδιωτικές! Και όλοι, στο οακα.

Άλος κανίς δεν τόλμησε, αντίρρηση να φέρει!

Κάποιος μετά ξεστόμισε, αα ρε Καρατζαφέρη!

Τι το’θελες κι ανέδειξες, ετούτο’δω το βλήμα;

Το δρόμο εσύ του έδηξες, το’κανες, πρώτη φίρμα.

Το στάδιο κατάμεστο, από γιατρούς, γιατρίνες,

Είχαμε μάλιστα και σόου, χόρεψαν μπαλαρίνες.

Ο Άδωνης περίμενε, με τρακ και αγωνία,

Δίπλα του τον ενθάρρυνε, όμως η Ευγενία.

Εκείνος την αγάπη της, δεν έπαιρνε στο ντούκου!

Σαν άκουγε απ’τα χείλη της, τον τίτλο, του μπουμπούκου.

Άμα σου πω τι έπαθα, της λέει, θα γελάσεις.

Με τη γλυκιά συνήθεια, αυτή θα με χαλάσεις.

Περίμενε μια απάντηση, ο ομόλογος μου ο Τούρκος!

Μα στο μυαλό μου ήσουν εσύ! Κι υπέγραψα, Μπουμπούκος.

Εκείνη τον αγκάλιασε! Κι ήταν συγκινημένη!

Με κάνεις του ψιθύρισε, πολύ ευτυχισμένη.

Έτοιμος ήταν να της πει, κάποιο αρχαίο ποίημα,

Μα ήρθε η ώρα να ανεβεί, ο Άδωνης στο βήμα.

Τόσα πολλά που άκουσα, πώς να τα συγκρατήσω;

Νομίζω τα καλύτερα, μπόρεσα να κρατήσω.

Ο Άδωνης στα λόγια του, ξέρεις! Δεν κάνει κράτι.

Μιλά για τον Ασκληπιό, μα και τον Ιπποκράτη.

Κάποια στιγμή η κουβέντα του, πήρε να ξεστρατίζει.

Μπροστά στον κόσμο δάκρυσε! Ρε συ; Τι ψιθυρίζει;

Νομίζω, βλέπω όνειρο! Ετούτο, δεν υπάρχει!

Έκλεγε το κακόμοιρο, για το συνταγματάρχη.

μπορεί αυτά που έλεγε, να ήτανε σπουδαία!

Όμως γι αυτόν που έκλεγε, εγώ δεν έχω ιδέα.

Μα όμως το καλύτερο, άφησε για το τέλος!

Και στους γιατρούς το ύστερο, τους έριξε το βέλος.

Εκεί που λέγαμε θα πει, τελειώσαμε! Φιλάκια!

Έκανε την ανατροπή, κι είπε για φακελάκια.

Εγώ τα φακελάκια αυτά, τους είπε, τα εγκρίνω.

Δίκαια! των γιατρών λεφτά, πώς να τα κατακρίνω;

Όποιος ζητά περίθαλψη, θα πρέπει να πληρώνει.

Είτε μισθό είτε σύνταξη! Καλά είναι όταν τσεπώνει;

Και όποιος μέχρι σήμερα, δεν έπαιρνε, να παίρνει.

Θα’ναι πολύ καλύτερα! τους ασθενείς αν γδέρνει.

Κι έτσι παράπονο κανίς! Δε θα’χει κατ’ουσίαν,

Θα εκλείψουν και οι ασθενείς, οι κατά φαντασίαν.

Μιας και τα φακελάκια εμείς, δεν τα φορολογούμε,

Από κοινού εγώ κι εσείς, λύση γι αυτό θα βρούμε.

Θα κάνετε το πιο σωστό! Όλοι με ευκολία,

Δίνοντας ένα ποσοστό, θα παίρνετε βιβλία.

Όλοι θα υπογράψετε! Μια σύμβαση μαζί μου,

Βιβλία να αγοράζετε, μόνο απ’το μαγαζί μου.

Θα είμαι εγώ υπεύθυνος, ως προς τη μόρφωση σας,

Πατέρας σας πνευματικός, στη μεταμόρφωση σας.

Όλοι σας, πολύ σύντομα! Θα με ευγνωμονείτε,

Το όνομα μου σίγουρα, για πάντα θα υμνείτε.

Χαλάλι! Θυσιάζομαι! Για την εκπαίδευση σας,

Μου αρέσει να μοιράζομαι, τις γνώσεις μου μαζί σας.

Κι αν έχετε αναδουλειές! Κι άσχημες επιπτώσεις,

Εγώ δε λέω υπερβολές! Σας κάνω και εκπτώσεις.

Προσέξτε όλοι σας καλά! Άμα ανακαλύψω,

Κάποιον να κρύβει φάκελα, εγώ, δε θα καλύψω.

Η άδεια θα του αφαιρεθεί! Θα μπει στην ανεργία!

Αυτός που θα εκμεταλλευτεί! Το αγαθό! Υγεία.

Νίκος Χαρίτος